Stop opslag honden door justitie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop opslag honden door justitie.


Gast

#301

2015-06-17 08:16

De bazen moeten vast gezet en bekeken worden op hun pstchopatische gedrag en totale gevoelloosheid!
Die dieren hebben al zo een kutleven gehad en dan krijgen ze nog een flinke trap na!!!!
Nee verot zijn wij wat we toelaten en uitspoken met dieren !

Gast

#302

2015-06-17 09:12

Het wordt de hoogste tijd dat honden die in dit soort situaties terecht komen een eerlijke kans krijgen en beoordeeld worden door ECHTE deskundige.
Daarnaast dient er ook een heldere en eerlijke communicatie naar de eigenaren te komen bij dit soort situaties.

Gast

#303

2015-06-17 13:39

Officier van justitie Rob van Bokhoven, ik heb vernomen dat je vrouw al 10 jaar in coma ligt. Ik wens je er nog 10 toe en heel veel gevoel voor tumor. Ik hoop dat je snel en pijnlijk sterft

Gast

#304

2015-06-17 17:42

Ik vind het absoluut onjuist dat honden door slecht 1 "deskundige" worden beoordeeld en dat de eigenaars hier niets tegen kunnen doen. Deze honden moeten een 2e kans krijgen en niet bevooroordeeld worden door hun ras!!

Gast

#305

2015-06-17 19:50

Aangezien ik zelf een " gevaarlijke " hond heb en dit natuurlijk moet worden voorkomen. De laatste tijd zie je veel " gevaarlijke " rassen negatief in het nieuws. Waardoor er gelijk vooroordelen komen.. Een hond bijt niet zo maar, daar zal altijd een reden toe zijn.
In de meeste gevallen is het niet " de schuld van de hond " maar heeft het merendeel te maken met opvoeding en consequentheid.. Een dier is geen statussymbool! Het gaat er niet om hoe het dier eruit ziet maar het karakter en de opvoeding ervan!!

Gast

#306

2015-06-18 09:11

Dieren zijn afhankelijk van de mensen die ze treffen.Er moet goed gedegen onderzoek zijn waarom bijt incidenten plaats hebben.Pas als dat duidelijk is en een dier niet hertrainbaar blijkt mag er ge-euthaniseerd worden.Ik vind in deze ook dat eigenaren uitgesloten moeten worden van het houden van honden.een dier mag nooit voor status gebruikt worden!

Gast

#307

2015-06-18 11:07

dieren moeten beschermd worden en aangezien fokkers grof geld mogen blijven verdienen moet er ook gezorgd worden dat de overheid hier naar kijk dit is in 90 procent zwart geld wat binnenkomt en aan bijna iedere idioot mag een dier verkocht worden daar gaat het al mis deze mensen informeren zich niet over het ras soort maar zien er graag stoer uit met wat ze kopen HEB IK NIEUWS VOOR JULLIE HET IS GEEN STUKGOED HET IS EEN INTELLIGENT LEVEND TROUWSTE WEZEN OP DEZE AARDKLOOT als jullie prins Bernard steunde steun dan ook dit hoogwaardigheid bekleders en rijken van de wereld.

Gast

#308

2015-06-18 11:29

Omdat mijn BD een witte herder heeft gedomineerd en daarbij heeft de herder toch een wondje opgelopen en de eigenaar blijft me nu achterna komen met verhalen over aangifte etc..ik heb uitvoerig excuus aangeboden en alle kosten op me genomen en weet niet wat ik nog meer zou kunnen doen..mijn angst dat ze aangifte gaan doen is heel groot en als ik eraan denk dat ze mijn vriend weghalen word ik helemaal gek..vandaar dat ik getekend heb..mijn hond is niet agressief ..wel dominant maar als mensen nu kwaad willen ben ik hem kwijt..

Gast

#309

2015-06-18 12:41

Ik ben tegen het doden van gezonde honden of gaan wij China achter na ieder dier moet een kans krijgen en ik vind ook dat ze rekening moeten houden met de baas van de hond..

Gast

#310

2015-06-18 13:22

Het is schandalig! Ik zie om mij heen vooral herder beten en daarvan zie je nooit wat terug in de media. Het is een idioterie geworden! En vooral oneerlijk.

Gast

#311

2015-06-18 17:54

HET KUNNEN VAAK LIEVE HONDEN ZIJN DIE ER NIKS AAN KUNNEN DOEN.. OMDAT ZE VERKEERD ZIJN OPGEVOED.. DAAROM VERDIENEN ZE NOG EEN KANS..
marielle

#312

2015-06-18 22:06

vind t niks anders dan nazi praktijken.....en die worden zo veroordeeld,maar deze honden worden gewoon gedeporteerd naar een opslag....en daar liggen ze dan niet van wakker,dat mag wel,omdat t maar dingen zijn..want zo worden ze immers door de wet nog steeds gezien...is dat om gewetens te sussen...want in mijn ogen is dit precies hetzelfde als toen.alleen zijn t nu honden en geen mensen...wat voor mij dus geen hol uitmaakt.het blijft gewoon hetzelfde!


Gast

#313

2015-06-19 08:29

Elk dier verdiend een 2de of 3de kans, want bijt enkel uit verdediging. iedereen die dit tegenspreekt kent niks van dieren. Het is de mens die de hond misbruikt door te bijten ( vroeger en nu), het is maar een bijtwonde, ge gaat er ni dood van dus zijt ni zo'n janet. eigen schuld !!!

Gast

#314

2015-06-19 14:32

Opslag duurt meestal veel te lang. Honden raken dubbel gestrest, vervreemden van hun baasjes. Het is nog erger voor de hond dan in het asiel zitten.

Gast

#315

2015-06-19 19:12

Omdat het oneerlijk is om dieren geen kans te geven.!


Gast

#316

2015-06-20 17:10

Ik vind dit te triest voor woorden want honden zijn niet vals uit zichzelf want als ze vals zijn worden ze zo gemaakt helaas maar vind het triest dat ze meteen afgemaakt worden laat alle honden gewoon met rust! !!!!!!!!!!

Gast

#317

2015-06-20 21:03

In dit geval schaam ik me dat ik Nederlandse ben! In dit zogenaamde vooruitstrevende Nederland, dat onze dieren nog steeds als een gebruiksvoorwerp ziet. En waar een staatssecretaris het voor het zeggen heeft, die als je boe roept, hart weg rent. En geen enkele grote partij het voor onze honden op wil nemen. Wanneer gaat de regering eens naar het volk luisteren. Stop hiermee en laat met een veranderde en betere wet zien dat ik weer trots kan zijn!

Gast

#318

2015-06-20 22:11

Door de opslag worden ze juist vals!!!!!

Gast

#319

2015-06-20 22:14

De honden worden oneerlijk beoordeeld. Kijk eerst naar de bazen. En meerdere deskundigen voor de hond.

Gast

#320

2015-06-21 06:32

Omdat iedereen een 2de kans verdient. . Ook honden

Gast

#321

2015-06-25 19:34

Het is hard nodig dat er beter naar de hond gekeken wordt en andere tests uitgevoerd worden!

Gast

#322

2015-06-26 11:52

Ik ben zelf een trotse eigenaar van een Amstaf

Gast

#323

2015-06-29 16:19

mensen verdienen toch ook een eerlijke kans waarom honden niet
en ik vind dat ieder geval individueel.bekeken moet worden en de houder en niet de hond gestrafd moet worden

Gast

#324

2015-06-30 22:49

Omdat ik zelf 2 staffords heb en die zijn zooooo lief

Gast

#325

2015-07-01 08:20

Omdat ik niet wil dat rad weer in werking wordt gesteld. Mijn stafford is een schat van een hond. En geen gevaar voor niemand