Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.


Gast

#2951

2015-12-30 14:12

 

 

Uit egocentrisme geen oog hebben voor de ander. 
Jezelf, je ego belangrijker maken dan de ander, wanneer het om verdeling of het toeeigenen van iets gaat. Dat is egoïsme.

En vies ben je, omdat je stug blijft verdedigen waar je je eigenlijk voor zou moeten schamen.

Snap je het nu, lullo?

 

 


Gast

#2952

2015-12-30 14:35

En dat schoolkinderen begeleid langs het AZC gaan fietsen in Loon op Zand, zonder dat daar enige aanwijsbare reden voor is, dat heeft alles te maken met het "eerst voor je eigen kind zorgen", zeker? En dat Syrische vluchtelingen in Den Bosch niet mee mochten lopen, ondanks eerdere toezegging, dat heeft zeker ook alles te maken met de verdeling van onze weelde onder uitlsuitend Nederlanders? En dat men in Nijmegen niet mocht koken met vluchtelingen en in Ede de vluchtelingen niet mochten zwemmen heeft daar zeker ook alles mee te maken? Want potverdorie, die vluchtelingen zouden zo maar eens onze nationale rijkdom wegkoken of onze nationale trots: chloorwater inslikken. Ben je het toch mooi kwijt.

Wordt toch een keer eerlijk tegen jezelf en geef toe dat je zo xenofoob bent als de neten en niemand behalve jezelf iets gunt. Ik sluit me bij de rest aan: je bent egoïstisch en vies!


Gast

#2953 Re:

2015-12-30 14:54

#2952: -  

 Waarom zouden Syrische kinderen moeten meelopen? Je snapt het volgens mij niet. Daarbij zitten er genoeg die niet bij ons ongelovigen willen zijn eigenlijk. Waarom komen ze dan? Geld natuurlijk. Zwemmen? Vrouwen apart of met kleren aan? Ik mag nog niet met een T-shirt in het water! Integreren. Lees de normen en waarden goed door en prent in je hoofd. Leer Nederlands, dan heb je een volle dagbesteding en noodzakelijk ook. Oh nee wij passen ons wel weer aan tsss


Gast

#2954

2015-12-30 15:49

Trouwens het enige dat jullie kunnen is met 2 maten meten! Andersdenkende over vluchtelingen is meteen schelden bij jullie linkse en vluchtelingen die anders denken is oke???? Beetje vreemd


Gast

#2955

2015-12-30 16:21

En hey het enige wat "jullie" kunnen is je domme definitie van egoïsme hier blijven herhalen. Wat nog steeds een mening blijft omdat je het niet kunt meten. En maar weer subtiel gaan beledigen.

Wat ook opvalt bij "jullie" is dat je je zinnen dik gedrukt moet maken of grote letters moet geven al heb je het ervoor 4x geschreven. 

Misschien is voor jou iets pas duidelijk als mensen het 4 x herhalen maar projecteer dat niet op anderen. 

Aan kennis ontbreekt het echt bij "jullie"

Je hebt een domme mening

Je hebt een domme mening

Je hebt een domme mening 

Je hebt een domme mening

misschien dat het zo overkomt ?

 


Gast

#2956 Re:

2015-12-30 16:30

#2952: -  

 Chloorwater ?

Hahahahahah hahahahahahah misschien 15ppm

Heb je je aluminium hoedje wel goed staan ? 

ja ze gaan idd onze rijkdom wegkoken of nog beter poetsen. Ahum

En bij welke rest sluit jij je aan ? 


Gast

#2957

2015-12-30 16:34

En toch ben je egoïstisch en vies. Vaststelling vanuit jouw eigen woorden, geen mening.

Gewoon voor de aardigheid: hoe kom je erbij dat "wij" links zijn? Heb je dat gemeten of is dat jouw "mening"? Schaf je een keer een spiegel aan man.


Gast

#2958 Egoïsme, definitie

2015-12-30 16:44

egoïsme

egoïsme zelfst.naamw. het uitsluitend op eigen belangen en gewin uit zijn    Voorbeeld: `Vloeien alle handelingen van de mens voort uit egoïsme? ` Bron: WikiWoordenboek. SpellingCorrect gespeld: 'egoïsme' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de ... 

Gevonden op http://www.woorden.org/woord/egoïsme


Gast

#2959 Tot zover de kennis van lullo

2015-12-30 16:45

 

egoïsme

Opvatting of levenshouding waarbij de handelwijze van een persoon enkel gericht is op het eigen belang-welzijn. Tegenovergestelde positie Altruïsme 

Gevonden op http://www.filosofischwoordenboek.nl/content/egoisme.html


Gast

#2960 Of liever een psychologische definitie?

2015-12-30 16:46

 

egoïsme

Onder egoïsme verstaat men de vorm van handelen die zelfzuchtig en niet-sociaal is, en die alleen op zichzelf betrekking heeft. Egoïsten zijn mensen die hun eigen ik en hun persoonlijke belang boven alles stellen. Ze staan als zelfzuchtig bekend en worden door hun medemensen vaak als een belasting ervaren. Hun manier van doen is niets ...

Gevonden op http://www.menselijk-lichaam.com/psychologie/egoisme


Gast

#2961

2015-12-30 16:47

egoïsme

Egoïsme is bekommernis om iemands eigen interesse. Het is het tegengestelde van altruïsme (Z) dat verkondigt dat dat de mens er is voor anderen. De objectivistische filosofie propageert sterk het “rationeel egoïsme”, dwz. De waardes die noodzakelijk zijn voor de mens om te overleven. Niet de waardes die voortkomen uit zijn emoties, v... 

Gevonden op http://www.vrijspreker.nl/wp/lezersservice/woordenlijst/


Gast

#2962 Re:

2015-12-30 16:48

#2957: -  

 Ik zal het wat duidelijker uitleggen wij zijn rechts en jullie hebben duidelijk niet dezelfde mening, dus links extreem links. 


Gast

#2963 Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 16:48

egoïsme

Egoïsme, afgeleid van het Latijnse ego, is het sterk gericht zijn op eigen behoeftes, het 'ik-gericht' zijn. De persoon houdt niet zo veel rekening met andere mensen, handelt uit eigenbelang en welzijn. Egoïsme kan zowel positief als negatief zijn. In positieve zin betekent het dat een persoon goed zorgt voor zijn eigen welzijn om te kunnen overl...

Gevonden op http://www.ensie.nl/definitie/Egoisme


Gast

#2964 Re: Re:

2015-12-30 16:50

#2962: - Re:  

 Dus iedereen die niet jouw mening deelt is extreem links? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Het moet toch verschrikkelijk leven zijn in een land waar 80% van de mensen extreem links is. Kun je niet emigreren? Je geluk elders zoeken?


Gast

#2965 Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 16:52

#2963: - Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Wat dit betreft heb je bijna gelijk. Wij zijn voor Nederland en Nederlanders dat daar eerst voor gezorgd moet worden. Het was al een paar stukjes terug bekend dat jij geen Nederlander bent, dus verwacht ik niet dat je het begrijpt


Gast

#2966 Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 16:56

#2965: - Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Maar geef toe, we schrijven fantastisch Nederlands voor niet-Nederlanders. Beter dan jij in de meeste gevallen.

Ik heb er trouwens nog een voor jou: egocentrisme. Alles wat jij vindt, denkt of meent is voor jou feit. Jij vindt jezelf het middelpunt van het heelal en alles draait om jou. Jij bepaalt wie wat is en waarom. Moet ik het voor je opzoeken of geloof je het zo wel?


Gast

#2967 Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 16:57

#2965: - Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

"Wij zijn voor Nederland en Nederlanders dat daar eerst voor gezorgd moet worden. " 

Kijk en dat is dus egoïsme. Voor de zoveelste keer. Je hoeft jezelf niet te blijven bewijzen; we weten het wel.


Gast

#2968

2015-12-30 16:58

Dan kies ik die laatste kut allochtoon

Daar staat dat het zowel positief als negatief kan zijn.

Precies wat ik al zei.

Maar jij kut allochtoon ja ga maar zielig doen en vindt me maar een racist, xenofoob laat een traan en schrijf het in je dagboek, is precies de reden waarom ik niet nog meer van dat volk en toekomstig volk zoals jij hier absoluut niet wil hebben.

Na meerdere malen lullo en vies te hebben gehoord vind ik je echt een kut niet Nederlandse mongool die wat mij betreft beter naar Afrika kan gaan om daar de mensen te "helpen" dan hier wat zijn onvrede op de "kk" nederlander los te laten.

 


Gast

#2969 Re: Re: Re:

2015-12-30 17:00

#2964: - Re: Re:  

 Slecht 17 % van de Nederlanders wilt meer opvang volgens RTL dus volgens mij leef jij in de waan.

Als snap ik dat je dat niet ziet in de kringen waar jij krioelt


Gast

#2970 Re: Re: Re: Re:

2015-12-30 17:03

#2969: - Re: Re: Re:  

 En dat is het enige waarin de mening van de Nederlander van die van jou verschilt?


Gast

#2971 Re:

2015-12-30 17:04

#2957: -  

 Dit is echt het toppunt van hypocrisie wie ben jij om een vaststelling te doen ? Ben je van de landelijke commissie vaststelling egoïsme.

En vervolgens zeggen dat wij een spiegel voor moet houden. Ik kom niet meer bij hahahahah

Hou je banale conclusies voor je die raken noch kant noch wal


Gast

#2972 Re:

2015-12-30 17:05

#2968: -  

 Niemand hoeft jou een racist en xenofoob te "vinden", je bent het gewoon.


Gast

#2973 Re: Re:

2015-12-30 17:07

#2971: - Re:  

 Het zijn jouw woorden, daaruit valt vast te stellen dat jij egoïstisch, xenofoob en racistiosch bent. En vies, omdat je nu al pagina's lang nog steeds je afwijkingen zit te verdedigen als zouden die "positief" zijn.


Gast

#2974 Re: Re:

2015-12-30 17:10

#2971: - Re:  

 Lees je eigen berichten en stel zelf vast dat al jouw berichten volledig overeenkomen met de definities van egoïsme. Dat, lullo, is de spiegel die je je voor mag houden.


Gast

#2975 Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:10

#2966: - Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Ja klopt op het schrijven niks aan te merken. Mijn mening is voor mij waarheid ja klopt zou niet goed zijn als dat niet zo was. Helaas heb je het mis met egoïsme enz. Indenk nietaanmezrlf, maar aan mijn gezin en familie, alle Nederlanders die niet zo gezegend zijn als jullie blijkbaar, want volgens jullie iser plaats genoeg en geld genoeg en kunnen alle Nederlanders nog veel meer belasting betalen, om de asielzoekers te helpen