Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.

Jij heb niet eens geld om op reis te gaan kk junk..! Liever een weekje afrika dan 1 dag in jou kk do

#2926 Re: Re: Objectief vastgesteld!

2015-12-27 12:41


Gast

#2927

2015-12-28 11:37

Wat heb ik gedaan hmm ik heb altijd gewerkt en genoeg belasting betaald. Word alleen maar op alles bezuinigd en dan nu mantelzorg en familie diezelfde werkt, moet er ook maar op alle tijden zijn voor hulpbehoevende buren of familie, terwijl er mensen voor geleerd hebben!!!!! Nee bezuinigen, maar wel buitenlanders helpen!!!!! Daar is geld voor!!! Niks egoïstisch en vies. Die andere cultuur waar homohaat is vrouwen niks zijn en geweld normaal is dat is goor. De regering hier is vies!!!! Zorg dat geen voedselbanken in Nederland zijn!!!! Geen kinderen die honger hebben geen gezin in een camper moet, omdat de man de vrouw heeft verzorgd tot ze doodging. Geen mensen om geld moeten bedelen voor een slaapplaats. Nee die vluchtelingen ocherm die mogen niet buiten in de kou. Dat doen de Nederlanders wel!!!!


Gast

#2928

2015-12-28 11:47

Als jij liever hebt dat alle middelen aan jou worden besteed in plaats van aan mensen die het veel harder nodig hebben, dan is dat egoïstisch en vies. Kun je lullen wat je wilt. Punt uit.


Gast

#2929

2015-12-29 07:37

Dat is een mening ik ben het wel met hem eens hoezo hebben zij het harder nodig dan wij ? En de rest van de wereld die t nog slechter heeft ? Of de rest van de wereld die nog rijker is en niks doet ? Dat je dat dan meteen vies moet noemen tjonge jonge mening mag je hebben maar breng het niet als een feit. Punt uit. 


Gast

#2930 Re: Zoek de verschillen:

2015-12-29 07:40

#2909: Over Middeleeuwen gesproken… - Zoek de verschillen: 

 Tuup auwhoer jij bent de aller hypocrietste hypocriet 

 


Gast

#2931 Re:

2015-12-29 09:10

#2929: -  

 Dat jij egoïstisch bent is een vaststelling, geen mening. Het is vies omdat je jezelf steeds blijft verdedigen tegen een vaststelling waartegen niets te verdedigen valt. Snap je het nog steeds niet?

Een feit is een feit, een mening is heel iets anders.


Gast

#2932 Re:

2015-12-29 13:09

#2928: -  

 Volgens mij kun je niet lezen! Ik heb het over Nederland Nederlanders mantelzorgers enz niet ikke ikke ikke!


Gast

#2933 Re: Re:

2015-12-29 13:12

#2931: - Re:  

 Niks vaststelling je kent me niet. Hebt me nooit gezien keert niet of ik vies ben. Je hebt een mening. Weet je wie zielig zijn biafra kindjes enz. Die kennen hun hele leven ellende en die hebben het slechter dan ons! Deze gelukszoekers hebben in een rijk land geleefd en degene hier hebbengeld " gehad" ja er is ze oorlog overkomen waar ze niet voor gekozen hebben, maar zij zijnecht niet de zieligste! 


Gast

#2934 Re: Re:

2015-12-29 15:14

#2932: - Re:  

 En jij bent geen Nederlander? Toch wel? Nou, dan heb je het over ikke, ikke, ikke. Egoïst en vies.


Gast

#2935

2015-12-29 16:53

En jij bent geen Nederlander?

Het wordt goddomme al een verwijt in mn eigen land.

Ben jij wel een nederlander ?

Gast

#2936 Hoor je 't 'ns van een ander

2015-12-29 21:00

Eigen problemen gaan voor

 
‘Trots’ is het toverwoord in Heerlen. De stad gloeit nog na van het succesvolle gastheerschap van Serious Request. 
 

Het Glazen Huis gaf Heerlen nieuw elan, en het Rode Kruis 7,5 miljoen euro. Een prachtig bedrag, zo op het eerste oog. Maar afgezet tegen de opbrengsten van de afgelopen twee edities, valt het eigenlijk nogal tegen. Serious Request leverde in 2013 en 2014 nog rond de 12 miljoen euro op. Rode Kruismedewerker Merlijn Stoffels zoekt de oorzaak in de vluchtelingenproblematiek. 

Een actie daarvoor eerder dit jaar leverde dik 6 miljoen euro op, en niet iedereen is bereid dan in december nóg eens de portemonnee te trekken voor het Rode Kruis, vermoedt hij. 

Ik geloof dat Stoffels in de juiste hoek zit. Alleen op een andere manier dan hij denkt. Als de vluchtelingencrisis iets in dit land heeft blootgelegd, is het wel de zelfzucht van een minderheid die allang niet meer zwijgt. Een minderheid die schuimbekkend op de barricades staat om ‘eigen volk eerst!’ te schreeuwen. Een minderheid die de schuld van haar eigen, relatief marginale problemen op het bordje van de vreemdeling legt. Dat uit zich in een aan patriottisme grenzende liefde voor alles wat onder een rood-wit-blauwe vlag valt. 

En in het uitsluiten van alles wat ‘niet van hier’ is. Dat geldt ook voor het goede doel van Serious Request in Heerlen: kinderen in conflictgebieden. 

Eigen problemen gaan voor, hoe futiel ze ook zijn in vergelijking met die in Congo. Serious Request 2016 bracht zodoende, naast een bruisend Heerlen, nog iets anders aan het licht: Nederland is dit jaar een stukje egoïstischer geworden. 

 

Gast

#2937

2015-12-30 03:42

Een land hoort egoïstisch te zijn dat is juist het punt 

Bovendien is de persoon die jij uitmaakt voor egoïstisch niet een egoïst maar een egocentricus hij komt op voor mijn land, ons land. 

Als je voor een ander team bent sluit je er dan vooral bij aan maar ga niet je eigen team ( wat egoïstisch een eigen team ) verkopen.

En gelukkig heb ik niks gegeven aan serieus kut maar uit je bericht te lezen dachten meer mensen dat. En het enige argument volgens jouw artikel is dat we egoïstischer zijn geworden. Ahum kun je iemands egoïsme meten ? Blijkbaar als je zo'n valse suggestieve conclusies trekt.

Het heeft vooral niks met cultuur te maken wat volgens mij de hoofdoorzaak is.  

We ervaren al jaren problemen uit die conflictgebieden de bevolking is helemaal weg van hun eigen cultuur wat grotendeels die conflicten creëert en dat nemen we al jaren op met groot genoegen. Ooit is het genoeg en laat ik het hopen dat dit snel is al vrees ik van niet.

Ik denk dat egoïsme in dit geval positief is 

Die "de wereld is van iedereen mannetjes" zijn een btje wereldvreemd en zijn echt een probleem aan het vormen voor het belang van nederland


Gast

#2938

2015-12-30 06:30

Wat een domme kwatsj!!!

Omdat jij zegt dat een land egoïsisch hoort te zijn, hoort een land egoïstisch te zijn. Debieler kan gewoon niet.

En daarom ben jij dus egoïstische EN VIES. In het kwadraat!!!


Gast

#2939 Re:

2015-12-30 06:57

#2938: -  

" En omdat jij dat zegt is dat zo "

Hmmms zegt het wordt hypocriet je iets egoïst ?

Oh nee je kan alleen anderen bekritiseren om hun mening en moet gaan beledigen op basis van aannames stoer hoor ga me bijna verlagen tot jouw niveau maar toch maar niet. Of toch wel

Je moeder is vies en egoistisch dat ze zo n kind opvoed als jij !


Gast

#2940

2015-12-30 07:02

Trouwens lees je eigenlijk wel wat de ander schrijft ? Want je gebruikt nog steeds het wordt egoïst verkeerd.

En laat staan wat egoisisch is. Zeker erfelijk? 


Gast

#2941

2015-12-30 07:53

En nog trots op zijn egoïsme ook nog. Dat is pas ECHT VIES!!!


Gast

#2942

2015-12-30 08:34

Nou, als iemand al meent dat hij de Nederlandse taal moet herschrijven om gelijk te krijgen, dan weet je hoe laat het is. Inderdaad: vies en egoïstisch.

Als hij bovendien niet weet wie Marco van Kampen is, dan mag je je ook afvragen of het überhaupt wel een Limburger is.


Gast

#2943 Zoiets als "eigen volk eerst", dus

2015-12-30 08:54

 

Egoisme:

Uit egocentrisme geen oog hebben voor de ander. 
Jezelf, je ego belangrijker maken dan de ander, wanneer het om verdeling of het toeeigenen van iets gaat. 

 


Gast

#2944

2015-12-30 09:12

Zei ik toch: egoïstisch EN vies.


Gast

#2945 Re: Re: Re:

2015-12-30 09:16

#2934: - Re: Re:  

 Oh dus jij bent geen Nederlander, dan snap ik waarom je jezelf niet vies vind. Homohaat normaal geweld normaal vrouwen stellen niks voor tja


Gast

#2946 Re: Hoor je 't 'ns van een ander

2015-12-30 09:17

#2936: - Hoor je 't 'ns van een ander 

 Whahaga ja vooral de politie agenten die de Nederlandse zwervers bij het glazen huis wegjagen! Dat mag niet gezien worden, want daar sluiten we de ogen voor! Nederland heeft het zo goed 


Gast

#2947 Re:

2015-12-30 09:22

#2938: -  

 Dat is onzin! Je hoort voor je eigen land te zorgen voor je voor anderen gaat zorgen! Mensen moeten langer doorwerken, omdat ze later pensioen krijgen. Jongeren minder banen, dus werkeloosheid korten op zorg alles word duurder. Zorg dat elke Nederlander minstens op minimum zit. Geen voedselbanken enz. Dan kun je anderen gaan helpen!


Gast

#2948 Re:

2015-12-30 09:25

#2941: -  

 Wat is egoïstisch? Dat ik mijn kinderen nog een leefbaar Nederland wil geven?? Dat ze een baan vinden en een huis? Dat ze niet langs biddende mensen op de kinderboerderij moeten??? Dat doe je thuis maar of in de moskee! Nederland gaat zich helemaal aanpassen let maar op en dan kun je het echt geen Nederland meer noemen. Denk je nou echt dat zo'n moslimland dat voor ons zou doen???? Ons zo opnemen???? Haal die plank voor je kop weg


Gast

#2949 Re: Re:

2015-12-30 10:46

#2947: - Re:  

 En dat is dus EGOÏSME. Als je het nu nog niet snapt, dan zul je het nooit meer snappen. Nederlands begrijp je in ieder geval al niet, zoveel is duidelijk.


Gast

#2950 Re: Re: Re:

2015-12-30 11:09

#2949: - Re: Re:  

 Dat is die plank voor je hoofddoek dat zegt. Jij snapt het duidelijk niet! Als je kinderen op de wereld zet wil je die het beste geven duh. Die mensen in die landen zijn egoïstisch! Hoelang is de oorlog al bezig??? En nog zwanger worden hoe stom kun je zijn! Laat eerst geen kinderen in Nederland met honger naar school gaan enz. Nee met die biafra kindjes heb ik echt medelijden en lepra wat nog steeds niet is opgelost. Ik heb geen medelijden met mensen die zich niet aanpassen aan het land waarin ze komen! En dan heb ik het dus niet over echte vluchtelingen.