Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.

Gast

#851 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:05

#844: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Wie zegt dat mij dat niet lukt ? Jij ? Maar wie ben jij ?  

Anonymous

#852 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:08

#851: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Dat zul je nooit weten. Het enige dat je zeker weet is dat ik niet jou ben.

Of…

Leuk dat je er weer een wedstrijdje in ziet. Competitief kereltje, hè?

Gast

#853 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:08

Anonymous

#854 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:11

#853: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Hangt er vanaf wat je "goed" noemt. Ik durf bijna niet te vragen om "goed" te definiëren, want tot op heden heb je nog alle vragen ontweken. Niet dat me dat verbaast, hoor.

Gast

#855 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:12

#849: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

En daarom hebben we dan reclame op Nederland 1 2 en 3 ? Zet je tv aan

Oh nee jouw waarheid. Het Internet. 

Gast

#856 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:13

Anonymous

#857 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:14

#855: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Och ja, ik was alweer vergeten dat lezen niet lukt. Probeer het nog eens, het antwoord staat er echt, hoor.

Anonymous

#858 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:15

#856: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Als ik jou ben en jij bent mij dan hebben wij het tegen onszelf, ja.

Gast

#859 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:16

#854: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Hypocriete Leugenaar lees eens al je commentaar terug en zeg dan wie de vragen ontwijkt

Anonymous

2015-11-12 18:16

Maar euh, waar blijven de cijfers?

Anonymous

#861 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:17

#859: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Noem mij één vraag die ik ontweken heb? Dan zal ik jou al mijn vragen noemen, want die heb jij stuk voor stuk ontweken.

En: waar blijven de cijfers?

Gast

#862 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:19

#857: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ik zeg zet je tv aan

We hebben gewoon reclame op de publieke omroep in tegenstelling  tot wat jouw bron zegt.

Maar goed.

Is de zoveelste keer dat mensen hier niet kunnen lezen volgens jou maar volgens mij ben jij de laaggeletterde 

Anonymous

#863 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:21

#862: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

"Programma-onderbrekende reclame is bij deze omroepen wettelijk verboden".

Je begrijpt het woord "programma-onderbrekend" niet, begrijp ik?

Eigenlijk zou ik weer hartelijk moeten lachen, maar het wordt langzaamaan treurig.

Gast

#864 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:23

#838: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

wij 9000 van de 16000???? Dat is meer dan de helft dan zijn ze helemaal gek geworden 

Anonymous

#865 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:24

#864: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

En welke nul van honderdzestigduizend heb je niet begrepen?

Ik zeg toch: treurig.

Gast

#866 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:25

#855: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

internet liegt misschien, maar denk je de tv niet???? Dat die eerlijk zijn???! Die mogen echt niet alles zo maar zeggen en ze weten niet eens alles. Niks is te vertrouwen

Gast

#867 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:30

#834: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

oke dus dat lijstje wat je hebt laten zien is samen 160000? Nee dus het lijkt dat andere landen er ook genoeg van hebben. Denk je nu echt dat iedereen een huis en werk kan krijgen? Dat is er nog niet eens voor de Nederlanders. Dat betekent automatisch of meteen sociale dienst waar wij voor mogen betalen uiteindelijk of ons werk afpakken. Voorrang met de huizen krijgen ze ook al, dus dan maar meer Nederlanders pech die intussen wel mooi belasting betalen. Vond je het niet een beetje krom

Gast

2015-11-12 18:31

Vluchtelingen vaker zelf terug

 Steeds meer afgewezen asielzoekers gaan op eigen initiatief terug naar hun thuisland.In 2011 vertrok 18 procent zelfstandig uit Nederland.Dit jaar is dat 31 procent,meldt het ministerie van Veiligheid en Justitie. In de eerste tien maanden van dit jaar zijn ruim 8000 vluchtelingen Nederland uitgezet.De helft daarvan is al weg. Van de overige 4000 is onbekend waar ze nu zijn,omdat er geen toezicht was op de uitzetting. De meeste asielzoekers komen uit Syrië, Afghanistan en Eritrea.Het grootste gedeelte van deze groep krijgt een verblijfsvergunning.

Anonymous

#869 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:33

#867: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

L-E-Z-E-N

Het getal 160.000 slaat op het aantal her te verdelen vluchtelingen. Het lijstje laat zien hoeveel plaatsen er al zijn klaargemaakt door sommige landen voor de her te verdelen vluchtelingen. Twee verschillende dingen. Hoeveel vluchtelingen er in totaal door de diverse landen zijn opgenomen is een heel ander gegeven. Staat in de tekst waar het over gaat, hoe en waarom die getallen verschillend zijn. Dus probeer het nog een derde keer. Het staat er echt.

Feit is en blijft dat Nederland nog helemaal niets heeft gedaan, geen her te verdelen vluchteling opgenomen, zelfs geen plaats klaargemaakt.

Anonymous

2015-11-12 18:41

En verder wacht ik nog steeds op cijfers. Tevergeefs. Had ik al gedacht.

Gast

#871 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:48

#869: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

grapjas geen plAts klaar gemaakt. Heb je ook cijfers hoeveel er wel al in Nederland zijn binnen gekomen nu. Denk je dat die weggaan? En daarbij er zijn al zoveel gegaan nee als je het land wordt uitgezet hoor je hier niet meer te zijn. Slap gedoe van de regering. Vertel eens ben jij het eogenlijk weleens ergens niet mee eens wat vluchtelingen betreft of vind jij alles wel prima. Moet er eerst iets met jou of je naasten gebeuren voor je anders gaat denken of zeg je dan nog ja ik vergeef want ze zijn zo zielig. En kom nou niet aan met je wert niet wat gaat gebeuren, want wat je wel wert os dat ze niet allemaal goed zijn. En nee Nederlanders zijn ook niet allemaal goed en ja je kan morgen onder een auto komen, maar dit is een probleem dat er niet had hoeven zijn

Anonymous

#872 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:52

#867: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Of ik dat krom vind? Nee, want wat je zegt klopt niet.

In Nederland is bepaald dat 10% van de sociale huurwoningen wordt gereserveerd voor o.a. de huisvesting van asielzoekers met een verblijfsvergunning. Dat was al vele jaren zo. Wel wordt erover gesproken of dat getal (10%) niet aangepast moet worden. En men bedoelt daarmee dan naar beneden gebracht, juist omdat er ook onder de Nederlanders een grotere vraag is dan voorheen naar sociale huurwoningen.

Die overige 90% zijn hoe dan ook gereserveerd voor Nederlanders en andere mensen die zich in Nederland willen vestigen en niets met asielaanvragen van doen hebben.

Er is dus geen sprake van "voorrang hebben", want de asielzoeker kwam en komt niet in aanmerking voor die 90%.

Wat het afpakken van werk betreft: die mensen moeten toch integreren? Die worden toch geacht niet hier naartoe te komen vanwege onze riante uitkeringen? En als die asielzoeker met een status (want eerder mag die niet werken en komt die niet in aanmerking voor zelfstandig wonen) eerder werk krijgt dan een Nederlander, dan is dat omdat hij meer gekwalificeerd is dan die Nederlander. Is hij niet meer gekwalificeerd, dan is hij goedkoper. In dat geval moet je de werkgever erop aanspreken dat hij liever goedkopere mensen in dienst neemt (uitbuit, in goed Nederlands), dan Nederlanders.

En als de statushouder werk heeft en zelfstandig woont, dan betaalt hij net zo goed belasting als jij en ik ook.

Anonymous

#873 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 18:58

#871: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ja, die cijfers zijn er ook, maar daar ging het in dit geval niet over. Het ging over het aantal vluchtelingen dat naar Nederland gehaald werd. Nou, degenen die ons land binnenkomen en asiel aanvragen, zijn niet "gehaald", maar zelf gekomen. De enige die je "gehaald" zou mogen noemen, zijn die die Nederland met de EU heeft afgesproken over te nemen van Italië en Griekenland, omdat zelfs de EU vond dat Italië en Griekenland toch wel erg zwaar belast werden door de instroom van vluchtelingen.

Staat er allemaal in die tekst, maar kennelijk in een Nederlands dialect dat jij niet machtig bent. Kan gebeuren. Probeer het toch nog een vierde keer. Je weet maar nooit, misschien dat je die ongelooflijk ingewikkelde tekst deze keer begrijpt.

En waar blijven nu de cijfers waar ik al twee pagina's lang om vraag? Of ben je alleen in staat om argumenten, illustraties en feiten van anderen te vragen en ongegrond te ridiculiseren, maar beperk je jezelf liever tot irritant en destructief roeptoeteren?

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#874 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 19:01

#873: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Vind je het nog steeds even leuk om met die gasten in discussie te gaan? Ik wist dat je het lachen snel zou vergaan.

Anonymous

2015-11-12 19:02

Het blijft lachen, maar is wel vermoeiend, ja.