stop bouw mega moskee jonkerboschplein

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie stop bouw mega moskee jonkerboschplein.

Gast

2015-10-03 19:02

Omdat ik geen moskeeën in de buurt wil

Gast

2015-10-03 19:18

Waarom moet dit er komen? ik maak er verder geen woorden aan vuil.

Gast

2015-10-03 19:33

om dat het steets Agster word het zij broet nesten

Gast

#354 Re: Re: Moskee

2015-10-03 19:35

#310: - Re: Moskee 

Lees dit stuk maar eens. Dan begrijp je waarom geen moskee in Nijmegen.

Noah Klieger, voormalig Auschwitz-gevangene: “Dit is het begin van het einde van Europa.”
Geplaatst op 14 september 2015 door E.J. Bron
Screenshot_1

(Door: Mariusz Malinkowski – Vertaling: Z.B.)

Europeanen begrijpen niet dat de moslimvluchtelingen een totale vernietiging van de tradities, cultuur en vooruitgang in Europa en het ontstaan van de overheersing op het hele continent zullen veroorzaken. Dat schrijft Noah Klieger, Israëlisch journalist en voormalig Auschwitz-gevangene.

Ik volgde elke inval van de ‘vluchtelingen’ naar Europa. De Europese Unie wil ze opnemen. Dat heeft me ervan overtuigd dat de Europeanen nog steeds helemaal niets weten over wat er zich in het Midden-Oosten afspeelt. En ze hebben geen besef welke dreiging hen de Europese leiders, bestuurd door de regeringen van Duitsland en Frankrijk, voorschotelen. Ze herhalen dezelfde fout als 40 jaar geleden, toen zij hun deuren openden voor de werkkrachten uit Turkije en de Maghreb-landen. Ze herhalen dezelfde fout, maar deze keer vele malen groter.

In hun naïviteit of zelfs domheid brengen de Europeanen zelf veranderingen in hun bevolking aan, die in komende jaren een totale verdwijning van traditie, cultuur, maar ook van de vooruitgang in Europese landen zal veroorzaken. Met andere woorden, in de nabije toekomst worden we getuige van het einde van het “klassieke Europa” en het installeren van een islamitische regering.

Het klinkt misschien apocalyptisch, maar de Duitsers zijn al hard op weg. Zij willen elk jaar 800.000 tot 1 miljoen vluchtelingen opnemen, die niet in staat zijn volgroeide burgers te worden. Integendeel: de vluchtelingen, overwegend moslims, veranderen Duitsland in een territorium, waarin zij de maat zullen aangeven en zullen veranderen in de heersende klasse.

Net zoals het de Duitsers ook niet gelukt is de honderdduizenden Turkse economische immigranten te integreren, die hun eigen taal, gebruiken (inclusief wraak en ‘eermoorden’) wisten te behouden. Ze wenden zich niet tot de staatsrechtbanken in geval van moord, maar geven de voorkeur aan hun eigen traditionele rechtbanken. Dat zal zeker niet veranderen nadat er miljoen moslims naar Duitsland komen. En dan praat ik niet eens over Frankrijk of Zweden, die daar nog minder op voorbereid zijn.

Het plan van Europese Unie vermeldt ook de aantallen vluchtelingen die door Polen, Roemenië, Bulgarije, Tsjechië, Slowakije en Kroatië opgenomen moeten worden. Dit is een volgend bewijs van gebrek aan verstand bij de Europese leiders. Het is volkomen helder dat geen van de vluchtelingen ermee akkoord zal gaan om in landen als Bulgarije of Roemenië te gaan leven, de armste landen van Europa.

Van belang is eveneens dat de EU-leiders de mening van de meerderheid van de maatschappij negeert, die duidelijk laat blijken de vluchtelingen niet te willen opnemen.

Het lijkt erop dat Europa opnieuw komende bedreigingen negeert en niet in staat is te begrijpen dat dit het begin van het einde van het continent is

Gast

2015-10-03 19:36

Ik ondersteun de echte vluchtelingen, zoals toen in Bosnië maar dit gaat echt te ver.. Als ik vluchteling was uit Syrië dan zou ik al blij zijn in Turkije waar geen bom op mijn huis kan vallen en zou blij zijn met eten en onderdak maar ik zou nooit ondankbaar zijn wat ze mij bieden qua onderdak en eten.. Maar ik denk dat het geloof het belangrijkste wordt hier in dit land, wij krijgen straks ook een geloofsoorlog.. En wat betreft "onze burgemeester" dikke varkenskop, die heeft sinds hij hier zit al genoeg verkloot.. Vraag mij af of hij volgend jaar juni/juli die mensen met een tentenkamp in zijn tuin plek biedt..?! Want dadelijk is de vraag, neem een militair in huis..

Gast

2015-10-03 20:04

Ik heb zelf een hele slechte ervaring gehad met een moslim.
Schijnheilig in de moskee en buiten de moskee een duivel.
Ik heb het daar niet op dat geluid de taal ik kan er persoonlijk niet tegen. Sorry

Gast

2015-10-03 20:28

Wij hebben er al te veel in nederland.

Gast

2015-10-03 20:39

Het moet maar eens ophouden om elk leeg plekje vol te bouwen met die haathuizen. Dit is geen moslimland.

white priviledge

#359 the devil wears hijab

2015-10-03 20:45

omdat, behalve onderbuik gevoel er geen redelijk argument te vinden is voor cultuur uitwisseling, bang zijn voor god of geloven dat mensen die echt wegrennen voor geweld dat tonen door een knokpartij te starten in een azc

Gast

2015-10-03 20:51

Pffff omdat er al genoeg staan in Nederland hé.

Gast

2015-10-03 21:06

Omdat ik persé niet in een islamitisch nederland wil wonen. Ik ben in nijmegen geboren, woon nu 25 kilometer zuidelijker en wil met een paar jaar naar nijmegen verhuizen. De onwil van de gemiddelde islamiet om zich aan te willen passen zou met afbraak van elke vorm van een moskee beloond mogen worden. Overigens vind ik elk geloof eng. 

Gast

2015-10-03 21:14

Behoud de Nederlandse cultuur! Geen Moskee in Nijmegen!

Gast

2015-10-03 21:27

Moet elk plekje vol gebouwd worden?!

We wonen aan de buitenrand van de stad zodat we nog wat natuur en open plekjes om ons heen hebben. Wanneer we het om ons heen dicht gebouwd wilden hebben dan waren we wel in het centrum gaan wonen.

Gast

2015-10-03 21:34

Belachelijk dat ze voor de buitenlanders hier zoveel over hebben ik denk toch zeker dat er andere zorg nodig is voor ondere de oudere !!!

Gast

2015-10-03 21:37

het zou eens klaar moeten zijn met de bouw van die haattempels. religie van de vrede. schei uit. religie van haat, moord, pedofielen, en zware ondrukking.

Gast

2015-10-03 21:39

Omdat we geen grotere moskee nodig hebben.. ze hebben er al 1 die is groot genoeg.. ze willen dit alleen voor de asielzoekers die ze nu hebben op heumesoord die ook weg moeten!

Gast

2015-10-03 22:41

Omdat ik gewoon tegen het bouwen van moskeeën ben en tegen gewelddadige moslims,die hier alles voor elkaar krijgen.
Wij krijgen in hun land ook niets als we daar zouden wonen

Gast

2015-10-03 23:23

Het kan wel, maar jonkerbos is zo in het openbaar. Laten we het groen goffert met rust laten ;)

Gast

2015-10-03 23:58

Genoeg is genoeg! Probeer is een katholieke kerk in een moslim land te bouwen!
Sorry maar zijn veel te lang te goed geweest en door foute politiek te lang misbruikt!
Gebruik geld voor hollanders

Gast

2015-10-04 00:02

de islam is een gezwel en zal vrijwillig nooit ophouden en steedsmeer willen. de burgemeester zou zich moeten schamen om nijmegen zo te verkwanselen.

Gast

2015-10-04 06:36

Het gaat toch echt TE VER in Nederland, grens is bereikt!!!

Gast

2015-10-04 06:54

Omdat ik uit nijmegen kom en er weer ga wonen en zwaar tegen dat geloof ben , laat ze maar samen met de Nederlanders in de kerk bidden woon of verblijf je hier dan moet je jezelf aanpassen en niks anders

Gast

2015-10-04 07:09

Ja het loopt in NL allemaal uit de hand hoor. Als je naar arabie gaat zetten ze ook geen kerk voor je neer. Het moet maar eens genoeg zijn . Het is ook geluidsoverlast en ik hoop eigenlijk dat ik nog kan blijven denken dat ik in Nederland woon maar zoals het nu gaat vrees ik het ergste.Ik heb 2 dochters en ik heb nooit gediscrimineerd maar de een had met een antiliaan en de ander met een iranieer en van beide dochters is hun leven verziekt en ik probeerde altijd het goede uit de mens te halen maar daar ben ik echt mee gestopt Het blijven andere culturen en zo is het.

Gast

2015-10-04 07:28

Waarom moeten hun een grote moskee en krijgen wij hollanders niks

Gast

2015-10-04 07:48

Omdat het moslim geloof een groot nadeel is voor de nederlandse inwoners.