Teken voor veilige verkeersafwikkeling in Zevenhuizen-Zuidbroek!


Gast

#51

2016-10-09 16:20

Omdat openstellen van de bus baan/nooddienst baan niet de oplossing op het grote verkeersprobleem in apeldoorn!!! Ten eerste laat de gemeente een fatsoenlijke groen golf creëeren op de ring richting de A50 ik zie van vele kanten het verkeer richting de A50 sluipen!!! Alles moet wijken omdat mensen al geen tijd hebben om te rijden of laat staan te wachten op een rood licht!!!

Gast

#52

2016-10-09 18:04

Raadsleden wordt wakker en kom eens in geweer tegen dit soort onzinnige plannen. Luister eens naar bewoners. Het is een lastig probleem dat realiseer ik me maar deze werkwijze slaat nergens op. Veilig en leefbaar geldt voor iedereen. Dat het verkeer druk is ontkomen we niet aan maar laten we de pijn dan eerlijk delen en niet op enkele straten neerkomen.
Gast

#53

2016-10-09 18:17

Verhuizen naar Zuidbroek wordt op deze manier uitgesteld; welke straat is straks nog (een beetje) rustig en welke straten worden (heel erg) druk? 


Gast

#54

2016-10-09 19:24

Om aan te geven dat de bewoners die er mee te maken hebben gehoord worden!

Gast

#55

2016-10-09 20:14

De plannen deugen niet de enige goede oplossing is de ankelaarseweg weer laten aansluiten op de oostveluwe weg
En de ankelaarse weg hier voor laten aanpassen
ik

#56

2016-10-09 20:18

Dit probleem is op de tekentafel van deze wijk ontstaan. Wanneer je start met een plan voor een wijk die twee uitgangen op de provincialeweg de stad in zal krijgen en de wijken die tegen elkaar aan komen te liggen NIET te verbinden.

Nu dit probleem er een keer is kun je niet meer deze twee wijken verbinden zonder problemen te krijgen. Er is simpelweg niet mee gepland. Elke oplossing van verbinding zal problemen geven. Een duur advies vragen welek verbinding de minste problemen geeft is dom. Er komen altijd problemen bij verbinding. Ik zie echt hoe dit ooit kan zonder mensen die hier FLINK overlast van zullen hebben.

Het is niet anders wat de gemeente ook besluit overast is een feit.


Gast

#57

2016-10-10 06:42

Verkeersafwikkelingplan van de gemeente raakt kant nog wal. Vraag me daadwerkelijk af wie dit verzint.

Gast

#58

2016-10-10 09:40

Effecten zijn onvoldoende onderzocht.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-10-10 11:18


.

#60

2016-10-10 11:20

Onze kleinkinderen gaan naar school in het Kristal en wij maken ons ernstige zorgen over de veiligheid rondom school. In het belang van de veiligheid van onze kleinkinderen en alle andere kinderen die in het Kristal naar school gaan tekenen wij daarom deze petitie.

Steve

#61 Anklaarseweg doortrekken?

2016-10-10 12:51

Mij lijkt de makkelijkste oplossing om de Anklaarse weg weer door te trekken naar de Oost Veluweweg. Dan zijn de grootste problemen toch opgelost? De Anklaarse weg is grotendeels goed ingericht om veel verkeer te verwerken.


Gast

#62

2016-10-10 13:12

Echt weer gemeente Apeldoorn die er niets van snapt
De-Rob

#63 Milieu-effecten

2016-10-10 13:46

Het afsluiten van straten betekent dat er door automobilisten omgereden moet worden. De afstand die overbrugd moet worden is waarschijnlijk een stuk groter. Nu wereldwijd een verdag van kracht is geworden voor het terugdringen van CO2-uistoot kan het natuurlijk niet zo zijn dat Apeldoorn gaat stimuleren dat er meer CO2-uitstoot gaat komen door automobilisten die in en rond Zuidbroek rijden. Nog los van de discussie of opwarming van de aarde plaatsvindt door CO2-uitstoot, lees ik nergens in de verspreide stukken of dit aspect wel onderzocht is. Ik had eigenlijk wel een milieu-paragraaf verwacht.


Gast

#64

2016-10-10 13:55

zoveel verkeersbewegingen langs scholen lijkt me een erg onveilig!!

Gast

#65

2016-10-10 14:22

Omdat ik het plan van de gemeente idioot vind e dat ze dus beter moeten luisteren naar ee beter alternatief zoals er nu ligt. Succes!!

Gast

#66

2016-10-10 14:39

Om de absurde maatregelen die men voorstelt en ook om het feit dat er niet naar de bewoners wordt geluisterd.

Gast

#67

2016-10-10 14:44

Omdat we niet voor niets voor een huis in een woonstraat in een woonwijk in plaats van langs een hoofdweg hebben gekozen.


Gast

#68

2016-10-10 15:19

Omdat het belangrijk is voor de omwonenden. En spelende kinderen.

Gast

#69

2016-10-10 16:29

Wow, wat wordt deze petitie massaal en breed gesteund! Vanuit zowel Zevenhuizen als Zuidbroek stromen de handtekeningen binnen. Dit geeft de burger weer moed!


Gast

#70

2016-10-10 16:32

Ik onderteken deze petitie met als reden dat de gemeente de laan van de dierenriem wil gaan afsluiten terwijl er net een nieuwe brug geplaatst is die handenvol geld heeft gekost.
Gemeente Apeldoorn ten voeten uit om altijd maar weer dwars te liggen en ter meerdere eer en glorie van gemeente raadsleden de roem op te strijken.
Wordt toch is volwassen gemeente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#71

2016-10-10 17:02

Dit is de meest onlogische oplossing. Waarom geen eenrichtingsverkeer verkeer?...nu afsluiten belemmerd de wijk in aanbouw!...Let wel al het verkeer Ivm verhuizingen etcetera etcetera...tuinmannen, verhuizers, bouwverkeer komen nu langs scholen...en worden gedwongen de kleiner wegen te zoeken....

Gast

#72

2016-10-10 18:04

Gevaarlijke situatie rondom scholen mag niet genegeerd worden!

Gast

#73

2016-10-10 18:29

Wij hebben ons huis vorig jaar gekocht.
We dachten in een rustige buurt te kunnen wonen, waar onze twee jonge kinderen veilig kunnen opgroeien. Met t plan zoals t er nu ligt, zal dit helaas niet t geval zijn.
Anti besluit gemeente apeldoorn

#74 Een passende oplossing

2016-10-10 18:31

gemeente Apeldoorn, wat zijn jullie naief. Er is een passende oplossing en dat is simpelweg de anklaarseweg aansluiten op de oost veluweweg of heel simpel een weg langs de bovenkruier!

 

dat de laan van zevenhuizen een hoofdweg is en veel geld heeft gekost dat zal, helaas was er toen nog geen sprake van zuidbroek... De anklaarseweg is weliswaar een weg voor veel en zwaar verkeer... Een eikepagelaan of nijbroekseweg (met school) niet... Ik snap echt niet van de Gemeente Apeldoorn dat ze dit besluit hebben genomen... Owh wacht... Dat zijn de 'gewone burgers' aan die wegen en geen ambtenaren... Sjonge jonge wake up! En zooo tegen deze plannen! We doen er alles aan om dit plan tegen te houden!


Gast

#75

2016-10-10 18:37

Omdat ik achter het alternatieve plan sta.