GESLOTEN! Landsmeer: steun aan onze Burgemeester!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie GESLOTEN! Landsmeer: steun aan onze Burgemeester!.
zeer verontwaardigde Landsmeerder |
#176 steun aan de burgemeester2012-09-24 18:22zouden de heren en dames van de raad nog weten wat ze hebben geschreven op de site van de gemeente? zal even het geheugen opFrissen. Bezwaarschrift indienen Bent u het niet eens met een besluit van het college van burgemeester en wethouders, de gemeenteraad of de burgemeester van de gemeente Landsmeer? Dan kunt u een bezwaarschrift indienen . Het bestuursorgaan (college, burgemeester of de raad) moet het genomen besluit dan heroverwegen. Dit betekent dat het bestuursorgaan gaat beoordelen of het bezwaarschrift gegrond is en of het besluit al dan niet terecht is genomen. De Algemene wet bestuursrecht (Awb) schrijft de behandeling van bezwaarschriften voor. en daar het verhaal van de Heer Remkes nog eens bij nemende is toch maar een besluit mogelijk. Opstappen Raad. |
boze burger |
#177 Re: Re: op 1712012-09-24 18:29#174: op en top Landsmeerder - Re: op 171 wat hebben ze ooit gezegd over integriteit op de gemeente site. Of zijn we dat in eens vergeten als de Familie met geld wappert. heren Prins en MonteBan?
IntegriteitsbeleidDe gemeente Landsmeer bevordert de integriteit van IntegriteitsbeleidDe gemeente Landsmeer bevordert de integriteit van de ambtsuitoefening van bestuurders en ambtenaren. Burgers, bedrijven, bezoekers en organisaties moeten kunnen rekenen op een actief, open, integer en professioneel functionerend overheidsapparaat.
|
Pieter |
#178 Re: Re: op 1712012-09-24 19:23#174: op en top Landsmeerder - Re: op 171 Ja, maar heel veel inwoners van Landsmeer hebben familiebanden dus dat is niet zo bijzonder en het is ook niet aan de orde. Denk dat Remkes wel de vinger op de zere plek legt. De raadsleden hebben een onvoldoende zakelijke afweging gemaakt of er met een voldoende positieve houding is gewerkt aan de intentieverklaring. |
Vincent Dennis |
#179 Ledenvergadering VVD2012-09-24 20:18Zal mij benieuwen wat de ledenvergadering van de VVD doet met de uitspraken van Remkes, de BVL en een groot deel van de inwoners van Landsmeer... |
Gast |
#1802012-09-24 20:21familie banden , . . .OK en in elke gemeente helpt de 1 de ander wel eens tegen de regels in.
nogmaals de petitie gaat over het aanblijven van Astrid Nienhuis. maar de discussie hier en in t dorp, met name onder de " echte " Landsmeerders (die alles hebben meegemaakt met deze 3 heren) en geen enkele belangen hebben met hun, gaat meer en meer over deze 3 raadsleden , hun asociale gedrag van de laatste jaren en de vraag of zij wel op hun plek moeten blijven zitten. ik kijk ook vol verwachting uit naar morgen avond en de resultaten van de gesprekken die dhr. Remkes deze week nog heeft met o.a. Astrid Nienhuis. |
jan van tiny van pieter de Boer de metselaar |
#181 Re: Ledenvergadering VVD2012-09-24 22:13#179: Vincent Dennis - Ledenvergadering VVD beste Vincent Dennis. ken je de struktuur van de VVD in Landsmeer? de heer Monteban heeft alle touwtjes in handen. ook het secr. van de VVD Landsmeer in bij hem aan huis gevestigd. denk dat de leden bij deze onderkoning van Klein Sicilie iets van de grond krijgen als zij dat al zouden willen. de enige die er tegen in durfde te gaan is Mark de Jong en heeft Monteban laten vallen. denk niet dat er vanavond in het dorpshuis iets uitkomt. ben bang dat hij (Monteban) vanavond nog steviger in de partij zadel probeerd te komen zitten door alles zo te draaien en te ontkenen dat alle neusen weer zijn kant op staan. dat is hem al zovaak gelukt. ook toen hij Quakernaat aan de kant zetten. deze man heeft tentakels tot diep in zijn omgeving. |
niksnut |
#1822012-09-24 23:34wat is er in het dorpshuis dan ?? |
Gast |
#183 Re:2012-09-24 23:43Algemene Ledenvergadering VVD. Spannend dus. Afvaardiging van Kamercentrale is ook aanwezig.... |
niksnut |
#1842012-09-25 00:19ok niet mee gekregen maar daar gaan wij niks van horen whahahah |
peter van tiny van pieter de Boer de metselaar |
#185 motie2012-09-25 13:57bron LOL kan je nu al voorspellen wat er vanavond gaat gebeuren :( |
de Roerdomp |
#186 weghouder2012-09-25 15:22monteban durft zeker niet meer door de dorpsstraat naar huis ik zag hem via de sluiproute calkoenstraat gaan. |
vakantieganger |
#188 Re:2012-09-25 18:03#66: een ondernemer uit Landsmeer - Als u dit over een persoon durft te schrijven, zou het dan niet eerlijker zijn als u erbij vermeld wat uw naam is? Ik vind dit wel een heel ernstige uitspraak. Wat heeft deze man U aangedaan, waardoor u zo reageerd? |
vakantieganger |
#189 Re:2012-09-25 18:16#104: ik - Wist u dat mw. nienhuis aan toneel doet/gedaan heeft? |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2012-09-25 18:18- Date of removal: 2012-09-25
- Verwijderingsreden:
jan van tiny van pieter de Boer de metselaar |
#191 burgemeester2012-09-25 18:29als het zo loopt dat de heren en dames in de raad hun motie intrekken dan geven ze Mw Nienhuis de ruimte haar werk voort te zetten en zullen er op termijn als nog koppen rollen denk ik. |
vakantieganger |
#192 Re: Re: op 1712012-09-25 18:33#174: op en top Landsmeerder - Re: op 171 Gek hé, Als je in een dorp woont. Komen de namen vaak overeen. |
zonaanbidster |
#193 Stoppen!2012-09-25 18:46Wordt het niet eens tijd om te stoppen met deze site? Ging dit niet alleen om de handtekeningen? Het wordt zo wel erg persoonlijk, dit is volgens mij niet helemaal de bedoeling. Men zegt nu zo snel dingen die ze misschien helemaal niet bedoelen. (of juist wel) Het gaat zo makkelijk onder een andere naam uitspraken doen. Niet doen dus! Denk ook eens aan de familieleden van de personen. Ook die worden erg geraakt. Wil men dit? Nee, toch. |
blondie |
#194 Re:2012-09-25 20:01Niksnutten hebben niks beter te doen dan onzin te verkopen. |
Paula Wals |
#1952012-09-25 22:59Beste Vakantieganger, ik snap niet waar u zich mee bemoeit als vakantieganger zijnde. Vanavond was TOP ik heb diep respect voor Yvette en Vanitta die dit alles in gang gezet hebben. Toespraak van Vanitta was geweldig, applaus was welverdiend. Dames en vrijwilligers geweldig wat jullie voor ons dorp doen. |
Michiel |
#1962012-09-25 23:19Hulde aan Vanita en Yvette. Goede speech en er was genoeg pers bij om het vast te leggen. Ben er niet trots op maar misschien krijgen we nu van die kant wat druk om dit conflict op te lossen. Meest memorable moment was het spontane applaus na de woorden dat de wethouders dan maar op moesten stappen. |
niksnut |
#1972012-09-25 23:26om te beginnen wil Vanita en Yvette complementeren met de zeer nette manier van verwoorden , zowel op het plein als in de zaal. helaas heeft het geen enkele indruk kunnen maken (samen met de massaal toegestroomde dorpers) op de ontzettend domme en asociale wedhouders en bepaalde raadsleden. met name dhr (deeuuuh) J.A. Brosse en dombo Smedeman wekte met enige regelmaat grote ergenis bij me op. ongelovelijk wat een KLOOTZAKKEN zitten er daar op het gemeentehuis. stuk voor stuk ook de voorzitter J.P. Osnabrug heeft voor de nodige irritatie mij opgewekt. de zeer knullige manier waarop hij te werk gaat en de VVD en PVDA wel aan het woord laat en de opositie konstant op de vingers tikt is niet normaal. Ik ben heel erg bang dat dat TUIG ons dorp nu te grabbel heeft gegooit. en ik vind dat ze een halt toegeroepen moeten worden. Het liefst had ik ze zelf de raadzaal uitgedragen en in de vuil container gedumpt , maar had geen zin om me handen vuil te maken aan die viespeuken. tis ongehoord dat de stem van de dorpelingen kompleet genegeerd wordt , en dat kan en mag niet. |
zeer verontwaardigde Landsmeerder |
#198 raadsvergadering2012-09-25 23:28kom net uit het gemeentehuis. |
Dr Klavan |
#199 Beerput2012-09-25 23:42Mijn inziens zijn de wethouders bang dat door onze nieuwe burgemeester een beerput wordt opengetrokken waaruit blijkt dat het handelen van onze wethouders is strijd is geweest met de integriteit die men van een wethouder dient te verwachten. Vriendjespolitiek is hierbij het sleutelwoord denk ik. Ik ben van mening dat er onder onze oude burgemeester diverse portefeuilles zijn doorgeschoven naar deze wethouders, waardoor deze meer en meer bevoegdheden hebben gekregen binnen het dagelijks bestuur van onze gemeente. Mevrouw Nienhuis heeft dit waarschijnlijk gemerkt en dit een halt willen toeroepen maar wordt hierin belemert omdat dit een verschuiving in de "machtsverhouding" zou betekenen en een eventuele beerput zou kunnen opentrekken met betrekking tot het in het verleden gevoerde beleid. Kortom: als men langs het gemeentehuis loopt en men neemt een diepe ademteug door de neus, ruikt men het angstzweet. Ik zeg: tijd voor een frise wind! |
Bob |
#200 Dekgedrag2012-09-25 23:51Er lijkt een patroon te zitten in het dekgedrag van de wethouders en de 8 raadsleden. Niet alleen tijdens moties, maar ook op andere vlakken. Het lijkt wel een swingersclub. Leden van de raad dekken de wethouder, de wethouder dekt de gemeentesecretaris, de gemeentesecretaris probeert de secretaresses te dekken..... Deze personen besturen Landsmeer??? Wel wil ik deze 8 raadsleden zoenen, want als ik genaaid ben, wil ik ook zoenen…. |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
566 Gemaakt: 2025-01-05
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1977 Gemaakt: 2024-11-23
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
419 Gemaakt: 2024-12-18
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
103 Gemaakt: 2025-01-01
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5756 Gemaakt: 2024-11-15
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
110 Gemaakt: 2024-12-29
Sloop niet de 100 jaar oude school
514 Gemaakt: 2024-10-17
Respecteer de euthanasiewet
7915 Gemaakt: 2024-11-02
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
266 Gemaakt: 2024-12-25
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
44 Gemaakt: 2024-12-31
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
145 Gemaakt: 2024-12-15
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22447 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1212 Gemaakt: 2024-11-09
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Heronderhandelingen verlofplanning
105 Gemaakt: 2024-12-28
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
682 Gemaakt: 2024-12-11
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5960 Gemaakt: 2024-11-10
Voor een betere aanpak van Ouderverstoting (OVS) bij justitie.
647 Gemaakt: 2020-12-07
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1781 Gemaakt: 2024-10-23