Poezenboot

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Poezenboot.

Gast

2014-02-13 16:24

Zeker voor deze dieren bewust een baasje zoeken , maar ook weten dat ze het goed krijgen chip p naam .

Gast

2014-02-13 16:27

We gaan op buitenland lijken . We laten de dieren niet aan hun lot over
Wat erg voor de mensen die zich voor de dieren inzetten , en hun nu aan het lot overlaten ,

Gast

2014-02-13 16:50

Pak de broodfokkers aan en laat de mensen met mensenlievende en dierlievende bedoelingen met rust, ondersteun hun goede bedoelingen.

Gast

2014-02-13 17:09

ik ben vorige zomer op zoek gegaan achter poes , bij bepaalde instellingen ben ik buiten gekomen en heb ik alles ontsmet , ben op poezen bood geweest en heb volledige rondleiding gehad , nergens was het zo proper en verzorgt dan op de poezenbood , bedankt aan de mensen die zo een mooi werk leveren , dieren zonder verzorging of eten zetten dat kan wel dan ,, goed bezich,, zou ik zeggen niet opgeven mieke je hebt al hetere vuren doorlopen respect

Gast

2014-02-13 19:13

Geef de honden een kans ipv ze nog eens te straffen na een moeilijke start in hun leven!!

Gast

2014-02-13 19:36

Schandalig!!!de dieren hebben recht op een goede gezondheid en een goed leven wat ze in de poezenboot al altijd hebben gekregen dus houd de poezenboot open!
Diva

#32 Re: Re:

2014-02-13 19:38

#10: gast - Re:

wauw en daarom moet je zo hatelijk doen ofwat??? je hebt geluk dat je anoniem bent hier! anders had ik er al lang een heel gedoe rond gemaakt... Als je naar een dierenarts gaat, dan word je dier automatisch op alles gecontroleerd!! maarjah aangezien jij zo'n slim iemand bent, zal je dat al lang geweten hebben zeker ;)

en een maand ouder dan op het papier stond? hoe kan de pup dan te vroeg van zijn moeder zijn gescheiden? Jij bent de slimste thuis zeker? hou je commentaar voor jezelf, jijzelf bent alles behalve perfect en zou beter een keertje naar jezelf kijken want je hebt duidelijk al problemen genoeg. Dus stop met andere mensen problemen te geven!

Gast

#33 Re:

2014-02-13 19:41

#12: liange -

en wat zijn jouw argumenten daarvoor???

Gast

2014-02-13 20:03

ER zou een betere wet voor dieren moeten komen .tenslotte hebben dieren ook gevoelens ,misschien dat voor sommige bekrompen mensen moeilijk te geloven is.Laat mensen die verwaarloosde dieren opvangen met rust! en beter een centje in de rug toesteken voor al hun hard werk en toewijding!

Gast

2014-02-13 22:39

de dochter van de bazin is dierenarts en gaf de griekse honden een Belgisch paspoort en dat mag niet ...maar mij een zorg voor het welzijn van de dieren teken ik !!

Gast

2014-02-13 23:16

Poezenboot moet open blijven
De dieren verdienen een goed en een
Gezond leven wat ze in de poezenboot
Krijgen!
Lowie en mimi

#37 Poezenboot

2014-02-14 14:09

Er moet goed gezorgd worden voor de poezen.
Freja

#38 Broodfok

2014-02-14 16:47

Het zou beter zijn dat ze zich eens bezig houden met de broodfok!!!!

Gast

2014-02-14 18:09

ga je bemoeien met ,,de dierentuinen,waar ze giraffen vermoorden,en geen mensen lastig vallen die goed werk doen!

Gast

2014-02-15 05:47

If you need to send the animals back, alright. But leaving them without food/water? Come on people!
Mieke Schuddinck

#41 Wij verzetten ons tegen de beslissing van het FOD : wij laten onze dieren niet verhongeren!!!!!!!!!!

2014-02-15 09:20

Lieve dierenvrienden, dank voor jullie steun. Natuurlijk is er hier ééntje die zich via facebook uitgaf als dierenvriend (ze is dat niet) en die heel wat leugens heeft verkondigd over onze werking voor de Griekse hondjes. Ook hier kan ze het niet laten. Al onze hondjes zijn piekfijn in orde. Ze zijn tegen alle mogelijke ziektes gevaccineerd. We liegen niet omtrent de leeftijd van de door onze overgebrachte Griekse hondjes. Het FOD meldde ons dat ze tegen de invoer van buitenlandse honden zijn, dus nu willen ze de poezenboot de grond inboren met leugens omtrent de 34 puppy's die ik overbracht. Alle Europese paspoorten zijn in orde, de vaccinaties ook tegen Rabiës zijn 25 dagen voor vertrek gegeven. Onze Griekse dierenarts heeft alles correct gedaan en wil dit ook komen getuigen. En ja, er was 1 foutje....op het tracesdocument ontbrak een stempel van de Griekse overheid (een soort FOD maar dan in Griekenland). Het probleem is dat het daar niet bestaat. En wat is het tracesdokument? Niets meer om aan de douane te laten zien dat wij doorreizen met 34 hondjes. De douane in Griekenland,Italië, Zwitserland, Frankrijk , Luxemburg en België. 10 jaar lang breng ik Griekse gedumpte hondjes over en nog nooit heb ik tijdens de terugreis problemen gehad. Maar het FOD wil onze actie voor de Griekse hondjes kelderen. Trouwens ook de mensen die Spaande en Roemeense hondjes overbrengen zullen de volgende slachtoffers zijn. Ons principe is : Dierenliefde stopt niet aan de grens van België. Ook mensen uit het Buitenland die bedreigd worden met de dood wegens oorlogsgeweld (politieke vluchtelingen) worden in België geholpen en krijgen onderdak. We zullen blijven vechten voor zowel de dieren in België als in Griekenland. Het FOD zou beter de "zwartkwekers", de broodfokkers (waar dikwijls tot 5000 hondjes per jaar geproduceerd worden) en de illegale transport met hondjes uit de OOstbloklanden kontroleren. Maar dat doen ze niet!!!!

Gast

2014-02-15 21:06

shame!!!!

Gast

2014-02-16 12:19

kom op mensen, laat deze mensen niet vallen ze doen zo goed werk en krijgen volgens mij geen subsidie van de gemeente dus teken net als ik deze petitie aub

Gast

2014-02-16 19:01

Moet blijven
gast

2014-02-16 22:33

ze is enkel op geld uit , waarom enkel pups naar belgie brengen moderne broodfok voor asielen en met triestige verhalen en 34 pups in een mobilhome hoe doet ze dat ? een schande

Gast

#46 Re: Re:

2014-02-16 22:34

#10: gast - Re:

groot gelijk heb je ze is enkel uit op geld

gast

2014-02-16 22:49

stop met die petitie die doet het enkel voor geld
gast

2014-02-16 22:50

mieke schaam je

Gast

2014-02-16 23:00

Olivier Laurent
13 februari · Bewerkt
URGENT!!! Pour les amis des chiens.

Sale affaire en Flandre...100 chiens sont à deux doigts d'être tués par l'AFSCA. J'ai plus d'info dans deux heures. On a juste deux jours pour faire un maximum de bruit et sauver ces pauvres chiens.

Ils sont importés par une passionnée de Grèce avec tous les passeports, etc en règle. Ensuite en Belgique elle leur trouve des familles d'acceuil. Il y a quelques ...Meer weergeven
URGENTE! Voor vrienden van honden.

Vervelende business in Vlaanderen...100 honden zijn op de rand van wordt gedood door het FAVV. Ik heb meer info in twee uur. Het heeft slechts twee dagen voor een maximum van lawaai maken en opslaan van deze slechte honden.

Zij worden ingevoerd door een gepassioneerd van Griekenland met alle de Passport regel enz. In België vindt ze dan hun families thuis. Een paar dagen geleden, een team van het FAVV wordt doorgegeven, het al het papier geanalyseerd. Ze zag dat het ontbreken van een stempel van vaccin op 100 paspoorten slechts 100 nu in quarantaine zonder water geplaatst zijn en voedsel op een binnenschip.
Er zijn +/-48 uur om een heleboel lawaai.

Wie wil me helpen besparen de hondjes? (Vertaald door Bing zijn het er 100 ? of 34
gast

#50 Re:

2014-02-17 06:20

#43: -

Die krijgen heel veel subsidies!!!!!!!!!