VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!

Gast

/ #2539

2015-06-20 14:17

Ik teken deze petitie om dat elke vervuiling vermeden moet worden en beslist niet extra uitgebreid mag worden.
De afstand van de reeds geplaatste windmolens op de horizon en te zien is al ergerlijk maar alles wat nog dichter bij komt is gewoon ABSURD!
Welke inwoner cq badgast wil op of naast een nieuw industrie terrein wonen of de vakantie doorbrengen en zeker als je het 365 dagen per jaar ziet en kan horen want is dat eigenlijk wel onder zocht , geluid overlast!!!! STOP STOP HET IS GENOEG ZO!
"Stop onzinnig beleid zelfs van de overheid", het is voor ons alle 17 miljoen: ga voor behoud van de Natuur dus geen afbraak noch vervuiling!
Misschien een referendum ipv petitie
Leuk ook: een stuk natuurlijk zeereep op t Zuid strand met stuif duinen en daarnaast een windmolen park! Cool ? of belachelijk?
Typisch modern nieuw Hollands woon/vakantie land uitzicht windmolens, worden ze in t Delfts blauw gespoten?
Belachelijk gewoon voor woorden dat de regering dat niet zelf in ziet, leuk hoor democratisch Nederland , ja gewoon democratisch alles pikken en slikken.......... zeker?
Dan maar emigreren naar waar je nog woon en vakantie plezier kunt ervaren!
Pas Op. je wilt toch niet een mensrobot worden, door de staat geprogrammeerd en volgen maar!
Nee er zijn grenzen en zeker andere ecologische oplossingen
maar metalen windmolens in zee beslist niet!
Rarara ik ben dus tegen het nog dichter bij de kustlijn plaatsen van windmolens dus bij deze heb ook ik getekend voor verzet.
Proost, gezondheid en plezier