Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Quoted post


Gast

#80 Re: Re: Re: nuchter

2015-02-17 11:35

#79: - Re: Re: nuchter 

 De spreekwoordelijke aap uit de mouw. IK, jij dus, is in een straat gaan wonen met sluipverkeer (cfr.Zaventem) en dat wil ik nu niet meer. Dat al het verkeer nu maar door de andere straten raast. Dat is het toch dat je wil zeggen ! Keuze's moet je vooraf maken en niet achteraf afdwingen. Toch bedankt dat je van mijn rustige straat een drukkere straat hebt gemaakt. Mijn dank ook namens hondertal gedupeerden. En nee, onnodig om me te overtuigen van jullie geweldig plan.

Reacties


Gast

#82 Re: Re: Re: Re: nuchter

2015-02-17 11:56:45

#80: - Re: Re: Re: nuchter 

Er zijn bewoners die hier al generaties lang wonen, die ook een oplossing voor het probleem vragen.

En daarnaast: ja! Wij mogen vragen om dingen te veranderen. Als het beter kan, graag!

Gelukkig dat oermensen niet dezelfde mentaliteit hadden als velen hier, of we woonden nog in grotten.

Los daarvan: als er problemen in uw straat zijn, moeten we die ook oplossen. OOK! Hopelijk beseft u nu ook welk verkeer er door de bovengenoemde straten ging, aangezien u nog maar een fractie van dat verkeer nu te verwerken krijgt. Straten die vaak smaller zijn dan veel straten die nu meer verkeer te verwerken krijgen.

Onze wijk leefbaarder maken kunnen we enkel samen. Het ene kamp moet de problemen niet verschuiven, het andere kamp de problemen niet ontkennen. Dan gaan we er geraken.


Gast

#132 Re: Re: Re: Re: nuchter

2015-02-24 13:30:03

#80: - Re: Re: Re: nuchter 

 Ik woon al dertig jaar in mlijn straat en stelde vast hoe het vroeger rustig was en hoe het sluipverkeer maar bleef toenemen. Nu ondervinden anderen gedurende drie maanden wat wij al een tientaal jaar moeten ondergaan. En dan zijn wij de egoïsten? Mensen zoeken nu hun weg en het verkeer zal zich wel verspreiden, zodat iedereen wat last op zijn schouders te dragen heeft...  Een een perfecte oplossing voor iedereen bestaat er niet.