Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug.


Gast

#126 Re:

2015-02-23 11:12

#118: buur -  

 Nee buur, de droom doie voor velen een nacjtmerrie is geworden mag ophouden , liefst vandaag nog . Laten we de Berlijnse muur in de wijk Nekkerspoel slopen. 


Gast

#127

2015-02-23 12:27

Nog even en men kan spreken over het GETTO van Nekkerspoel. Op enkele idealisten na zijn de mensen ontevreden, gaat de middenstand kapot en zorgen de verantwoordelijken voor nog meer "verzuring"

Gast

#128

2015-02-23 13:17

Ik begrijp niet hoe 20% van de inwoners die voor zijn, erin geslaagd zijn om de 80% vd inwoners die tegen het project zijn, monddood te maken bij de stad Mechelen. Ruikt een beetje naar corruptie op stedelijk niveau als je het mij vraagt.

Gast

#129 Re:

2015-02-23 16:04

#107: -  

 zeker weten met de volgende gemeenteraadsverkiezing zal dit bestuur een meer rode kleur hebben en dat is nu al zeker maar ja wie koppig is moet maar voelen, die groene kikkers zullen wel anders kwaken na eind mei zeker weten

een misnoegde senior

#130

2015-02-23 16:28

Aan de oudere mensen denkt men gewoon niet meer, wie van ons bestuur woont er in onze wijk ???

die zij bezig met hun eigen put te graven maar dan zullen wij lachen en met reden mr Somers en co

waar blijft okra trouwens? die zwijgen ook in alle talen spijtig


Gast

#131 Re: Absurde en onleefbare regeling verkeerscirculatie (Papenhofdreef)

2015-02-24 13:25

#116: Buurtbewoner - Absurde en onleefbare regeling verkeerscirculatie (Papenhofdreef) 

Nabije verplaatsingen in de stad, de wijk (Telenet bv)... kan je ook doen met de fiets.

Veevlugger en gezonder.


Gast

#132 Re: Re: Re: Re: nuchter

2015-02-24 13:30

#80: - Re: Re: Re: nuchter 

 Ik woon al dertig jaar in mlijn straat en stelde vast hoe het vroeger rustig was en hoe het sluipverkeer maar bleef toenemen. Nu ondervinden anderen gedurende drie maanden wat wij al een tientaal jaar moeten ondergaan. En dan zijn wij de egoïsten? Mensen zoeken nu hun weg en het verkeer zal zich wel verspreiden, zodat iedereen wat last op zijn schouders te dragen heeft...  Een een perfecte oplossing voor iedereen bestaat er niet.


Gast

#133 Re: Re: Absurde en onleefbare regeling verkeerscirculatie (Papenhofdreef)

2015-02-24 16:53

#131: - Re: Absurde en onleefbare regeling verkeerscirculatie (Papenhofdreef) 

Als fervent wielertoerist verplaats ik mij haast uitsluitend per fiets, zeker richting het centrum van Mechelen, dat zo goed als onbereikbaar is met de wagen. Ik ben mijn zin dan ook begonnen met 'Stel' om bij wijze van voorbeeld het belachelijke argument van sluipverkeer aan de kaak te stellen, maar dat u blijkbaar niet door.


Gast

#134

2015-02-24 18:37

schandalig wat ze de mensen aandoen.weg met die duivelse stops

Gast

#135

2015-02-24 18:43

weg met dat systeem.das pure pesterij.in godsnaam waarom die stops??????? ik kom elke dag 45 minuten te laat op men werk,moet verplicht om rijden dan in fille belanden.ik hoop dat het snel opgeheven wordt deze systeem
Nekkerspoelbewoner

#136 Aanpassing ring & aansluiting nekkerspoel op ring

2015-02-25 14:30

Deze tijdelijke opstelling pakt de oorzaak van het probleem niet aan, o.a. een slechte doorstroming op de ring en op de aansluiting van Nekkerspoel op de ring. Wie van Nekkerspoel naar Noord moet, geraakt gewoon niet vlot op de ring, vandaar sluipverkeer. En wie op de ring moet aanschuiven omdat de lichten slecht op elkaar zijn afgesteld, zoekt ook uitwegen.

Misschien eerst zulke pijnpunten aanpakken, voordat een hele wijk wordt lamgelegd?

Petitionman

#137 Re: Re: Re: Re: Re: nuchter

2015-02-25 15:53

#132: - Re: Re: Re: Re: nuchter 

 Het verkeer verspreiden lijkt me iets anders dan het verkeer verbannen uit uw wijk zodat anderen er nu last van hebben.   Lijkt me nogal egoistisch...

Petitionman

#138 Re: Re: Absurde en onleefbare regeling verkeerscirculatie (Papenhofdreef)

2015-02-25 15:56

#131: - Re: Absurde en onleefbare regeling verkeerscirculatie (Papenhofdreef) 

 Nog een staaltje van egoisme en tekort aan empathie.   "Als ik in mijn situatie dat kan waarom een ander niet ?"

Wel omdat anderen mss kinderen hebben die moeten weggebracht worden, of modat ze van iets verder komen dan vanuit de volgende straat, etc...   Maar dat vraagt uiteraard inleving in anderen hun situatie....


Gast

#139

2015-02-25 17:41

Wij moeten voor 20 meter helemaal rondrijden .Schandalig is het!!!

Gast

#140

2015-02-25 19:55

gewoon niet akkoord

Gast

#141

2015-02-25 20:04

gewoon niet de doen

Gast

#142 Re:

2015-02-25 20:27

#141: -  

 gewoon een dikke schande, is dat politiek en democratie en dat allemaal voor een twintigtal groene kikkers wacht tot de volgende verkiezing want wie zijn g;;;t verbrand enz enz


Gast

#143 paaltjes

2015-02-25 22:46

Leefbaar Mechelen????

 Denk dan maar eens aan deze mensen die wegens omstandigheden (al dan niet medisch) niet in staat zijn om de fiets te nemen. Wat is het toch leuk om plots een half uur te moeten rondrijden omdat mensen het zo nodig vinden dat er geen verkeer door hun straat mag komen. Misschien eens denken om in een boerengat te gaan wonen zodat die belachelijke paaltjes terug wegkunnen. De oudere mensen en minder mobiele mensen zullen jullie heel dankbaar zijn.

paria zonder fiets

#144 Re:

2015-02-26 08:16

#6: buurtbewoner -  

 Als bewoner vd caputeenstraat rijd ik nu s avonds op de kop dubbel zoveel kilometers om thuis te raken. Dat is groen!! En nee, met de fiets of bus is geen optie. Wij willen niet op een eiland wonen. Ik veronderstel dat u niet ver gaat werken, ofwel een firmawagen hebt, en niet voor oude ouders moet zorgen aan de andere kant vd stad, niet moet gaan winkelen ( ofwel rondrijden naar nekkerspoel ofwel helemaal rond tot delhaize wegens enkele richtingen ook daar) dit is alleen goed voor gezonde doppers of ziekenkassers die toch nog kunnen fietsen.


Gast

#145

2015-02-26 08:49

De situatie is er niet op vooruit gegaan

Gast

#146 Re: Re:

2015-02-26 09:51

Misschien is het een optie om de auto te parkeren aan de andere kant van de paaltjes. Zo lang is de Caputsteenstraat nu ook weer niet.

Soms kan de oplossing echt héél eenvoudig zijn.


Gast

#147 Re:

2015-02-26 11:08

#139: -  

 als je voor 20 meter al de auto pakt....zucht.


Gast

#148 groen

2015-02-26 22:11

Ik dacht dat groen voor het mileu opkwam? Nog nooit zoveel benzine opgereden om van Mechelen naar Sint-Katelijne-Waver te rijden en ook nog nooit zoveel tijd verloren(15 min. op de zwartzustersvest aangeschoven). Bedankt VLD en Groen!!!


Gast

#149

2015-02-26 22:33

Als iedereen zo zou denken niet voor mijn deur, noch ernaast, noch boven en zeker niet achter...


Gast

#150 Re: groen

2015-02-27 13:30

#148: - groen 

 Ja, ge zou je eens kunnen afvragen hoeveel geld ge al had kunnen besparen als ge al die tijd gewoon met de fiets naar Mechelen was gekomen.

Maar het is fijn hé, zo'n rustige, open bebouwing met een eigen parking voor de deur. Auto in en maar vlammen door de woonstraten.