Rex de mechelse herder terug naar mij de oorspronkelijke eigenaar

IMG_10341.jpegPetitie: Breng Rex Terug naar Zijn Thuis bij Noah Zwanenburg

Aan de betrokken partijen en het brede publiek,

Wij, de ondertekenaars van deze petitie, vragen om steun en gerechtigheid voor Noah Zwanenburg en zijn hond Rex.

Achtergrond van Rex's situatie:

Rex is een Mechelse herder die een zeer moeilijke start in zijn leven heeft gehad. Oorspronkelijk afkomstig van een vriend van een vriend van Noah, kwam Rex in de problemen toen zijn toenmalige eigenaar met justitie in aanraking kwam en niet meer voor hem kon zorgen. Rex werd tijdelijk opgevangen door anderen, maar zijn intensieve en uitdagende gedrag maakte het voor hen onmogelijk om hem te houden.

Toen Rex via een vriend bij Noah terechtkwam, hoorde hij het aangrijpende verhaal van de jonge hond. Noah, geraakt door Rex's verleden en vastberaden om hem een betere toekomst te geven, besloot Rex in huis te nemen. In ruil voor het eigenaarschap nam Noah de volledige verantwoordelijkheid voor Rex op zich, vastbesloten om hem de zorg en aandacht te geven die hij hard nodig had.

Noah's toewijding aan Rex:

Vanaf het begin was het duidelijk dat Rex een hond was met veel problemen. Hij vertoonde wraakgedrag, was niet zindelijk, en leek onbehandelbaar. Noah heeft dag in, dag uit keihard gewerkt om Rex te trainen en zijn gedrag te verbeteren. Het was een lang en moeilijk proces, maar door Noah's vastberadenheid en geduld begon Rex zich te verbeteren.

Noah besteedt momenteel meer dan 10 uur per week aan training met Rex bij een hondensportclub en doet daarnaast nog veel oefeningen in zijn eigen tijd. Als zelfstandig ondernemer heeft Noah de flexibiliteit om 24/7 tijd en aandacht aan Rex te besteden, iets wat cruciaal is geweest voor de ontwikkeling en het welzijn van de hond.

Romy's betrokkenheid:

Hoewel Romy, Noah's partner, wel betrokken was bij Rex's leven, heeft ze nooit een actieve rol gespeeld in zijn training of opvoeding. Romy, die in de zorg werkt en weinig ervaring heeft met honden, hielp af en toe met taken zoals het voeden van de honden of het regelen van dierenartsbezoeken, maar Noah was altijd degene die voor Rex zorgde, hem trainde en ervoor zorgde dat hij zich kon ontwikkelen tot de hond die hij nu is.

Waarom Rex bij Noah moet blijven:

Rex is veel meer dan zomaar een huisdier voor Noah. Hij is zijn verlengstuk, een vriend en een trouwe metgezel. Dankzij Noah's toewijding en intensieve training is Rex getransformeerd van een ongeleid projectiel naar een veel stabielere en gehoorzame hond. Rex vertrouwt op Noah en heeft bij hem een veilige en stabiele omgeving gevonden waar hij zich kan ontwikkelen en gelukkig kan zijn.

Helaas is Rex nu zonder overleg meegenomen door Romy, die door haar werk en gebrek aan ervaring niet in staat is om Rex de zorg en training te bieden die hij nodig heeft. Dit is niet alleen oneerlijk tegenover Noah, die al zijn tijd en energie in Rex heeft gestoken, maar ook schadelijk voor Rex's welzijn.

Ons doel met deze petitie:

We vragen om steun om Rex terug te brengen naar zijn thuis bij Noah. Rex hoort bij Noah, niet alleen omdat Noah hem heeft getraind en verzorgd, maar omdat ze een onbreekbare band hebben opgebouwd die niet zomaar verbroken kan worden.

Steun Noah in zijn strijd om Rex terug te krijgen en teken deze petitie om ervoor te zorgen dat Rex weer terugkomt naar de persoon die zijn leven heeft gewijd aan zijn welzijn en geluk.

Onderteken deze petitie en help ons om Rex terug te brengen naar zijn echte thuis.

Met vriendelijke groet,

Noah Zwanenburg en de ondertekenaars van deze petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Noah zwanenurg alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Wij zullen uw huisadres niet openbaar online weergeven.

Wij zullen uw postcode niet openbaar online weergeven.

We zullen uw telefoonnummer niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: