Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte.
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2011-10-12 22:38- Date of removal: 2011-10-12
- Verwijderingsreden:
Gast |
#5532011-10-12 22:52Het zal de status van onze wijk achteruit halen!!zo' n gebouw past hier niet in deze omgeving!plus de aantallen auto's en drukte die het zal veroorzaken!! |
een vrouwelijke vrouw, die zichzelf wil blijven |
#555 vrouwonvriendelijkheden2011-10-12 23:03Veel aanhangers van het Islam zijn afkomstig van landen, die vrouwen ondergeschikt aan de man beschouwen en moeite hebben met de meer westerse vrouw. Zo wordt door het ongesluiterd rondlopen en gekleed volgens de westerse mode conform onze gebruiken als onzedig gezien. Met als gevolg dat de kans dat ze vaker westerse vrouwen met seksueel getinte opmerkingen benaderen. Ik ervaar dat als intimiderend en het geeft mij een gevoel van onveiligheid. En ik vind het daarom als bedreigend dat zo dicht bij mijn huis een moskee komt. Ik wil geen seksueel getinte opmerkingen horen en ook geen schatje. Want ik ben geen schatje en zeker niet van een wildvreemde man. Daarom ben ik tegen een moskee in de buurt. |
vergeet mij nietje |
#556 picknicken2011-10-12 23:11De Moskee op de Roggeakker is nabij het park Segwaertse Hout. Veel islamaanhangers komen uit landen waar veel gepicknick wordt. Ik vrees dat na de Ismamitische dienst velen bezoekers van de Moskee met mooi weer en met de gehele familie blijven hangen in het park nabij de moskee en voor overlast berzorgen. Ook kunnen dat ouders het als te onveilig gaan ervaren voor hun kinderen om dan buiten te gaan spelen, waardoor er verdringing van kinderspeelgelegenheid voor buurtbewoners binnen de wijk plaatsvindt. Dat mag niet gebeuren. |
Gast |
#557 Re: picknicken2011-10-12 23:23#556: vergeet mij nietje - picknicken Daar heb je helemaal gelijk in. Bij mijn vriendin in Wateringen exact hetzelfde verhaal. Ze kan niet meer op het veld voetballen met haar zoon omdat daar continu buitenlandse mensen aan t bbqen of picknicken zijn. Ze wordt weggescholden als ze daar toch heen gaat! |
Gast |
#5582011-10-12 23:26Openbaar groen wordt opgeofferd. Vrijwel alle platanen in Seghwaert gaan in een periode van 3 jaar verdwijnen. Waar blijft de groene wijk, waar blijft de leefbaarheid. Probeert deze wethouder dit op dezelfde wijze door te drukken als de horeca in het Noord-Aa-gebied? |
Gast |
#5592011-10-12 23:27Mede-zoetermeerders jullie overdrijven echt. Ik snap dat de meeste het niet leuk vinden maar al die racisme, haat en discriminatie? Vanwaar? Hebben de moslims in zoetermeer jullie ooit wat aangedaan? Jullie mogen blij zijn dat het geen Den Haag is, omdat daar namelijk in elke hoek een moskee is. In Zoetermeer hebben ze een kleine moskee en willen ze een andere wat grotere zonder minareten of geluidsoverlast. En dan al die reacties? Volgens mij hebben jullie een totale verkeerde beeld van de moslims en dat is mede te danken aan de media. En mischien is het juist daarom beter dat die moskee er komt zodat jullie ze beter leren kennen. |
Gast |
#560 Re:2011-10-12 23:31Zoetermeer wordt vanzelf den haag meneer/mevrouw. Heb genoeg ervaring met de moslimmedemens om van mening te kunnen dat het zo is. Ze hebben andere normen en waarden! Daar gaat het nu niet om! Het gaat erom dat die moskee hier niet komt! Iedereen mag z'n mening hebben. Dat doet u nu ook |
Gast |
#562 Re:2011-10-12 23:32Helemaal gelijk hoor. Maakt mij niet uit hoor dat die moskee er komt,had al eerder gemogen van mij. DAN HAD IK HIER NAMELIJK OOK GEEN HUIS GEKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Gast |
#563 Re:2011-10-12 23:33Je bent voor de moskee! Fraai! Wat doe je dan op deze site? Zeker een buitenlander! |
Gast |
#564 Re: Re:2011-10-12 23:34Zeker weten! Was hier nooit gaan wonen!!!! |
Gast |
#565 Re:2011-10-12 23:38Welke planeet kom jij?! Wij willen ze niet leren kennen. We hebben al genoeg gezien en gehoord! Was niet goed! Deze site is tegen dus ga weg! |
Gast |
#5662011-10-12 23:42Dat die moskee er komt dat is een feit, hoe fel ik er ook tegen ben. alles is al rond we zijn veels te laat met actie ondernemen. wil niet zeggen dat we niks meer kunnen doen. we kunnen het nu aleen nog maar uitstellen en het hun moelijk maken dit wordt een lang proces. we moet na morgen niet afzwakken iedereen moet er volgas tegenin blijven gaan. |
Gast |
#567 Re:2011-10-12 23:42#559: - Mede-zoetermeerders jullie overdrijven echt. Ik snap dat de meeste het niet leuk vinden maar al die racisme, haat en discriminatie? Vanwaar? Hebben de moslims in zoetermeer jullie ooit wat aangedaan? Jullie mogen blij zijn dat het geen Den Haag is, omdat daar namelijk in elke hoek een moskee is. In Zoetermeer hebben ze een kleine moskee en willen ze een andere wat grotere zonder minareten of geluidsoverlast. En dan al die reacties? Volgens mij hebben jullie een totale verkeerde beeld van de moslims en dat is mede te danken aan de media. En mischien is het juist daarom beter dat die moskee er komt zodat jullie ze beter leren kennen. Als de moslimgemeenschap zich nou zelf eens wat begripvoller zou opstellen? Waarom blijft het elke keer zo stil, als er iets extreems gebeurt? Waarom is er geen voldoende sterke reactie als Theo van Gogh wordt vermoord? Waarom geen afkeuring als er wordt "gefeest" na de aanval op de Twin Towers? Ik heb zelf vrienden en bekenden in de moslimgemeenschap, maar ik snap niet waarom de "Nederlandse moslims" zich niet wat meer solidair naar hun Nederlandse landgenoten opstellen. Leven en laten leven toch? Dat geldt volgens mij voor gelovigen van elke religie en ook voor mensen die het zonder Schepper menen te moeten doen. Echt waar, als de moslims gelijkwaardig behandeld willen worden, dan ontkomen zij er niet niet aan zelf ook de maatschappij waarin ze gekozen hebben te leven, en de "buren" die zij hebben gekozen op een respectvolle manier te behandelen. Dus geen "varkens", "honden", "fatwa's" en meer van die begrippen die in Europa in de 21e eeuw geen recht van bestaan meer hebben. Zo lang dit nog wel gebeurt, begrijp ik een deel van de reacties op dit forum goed. Dan zeg ook ik, geen moskee in een wijk waar nauwelijks moslims wonen. |
Gast |
#568 Re:2011-10-12 23:47Je snapt niet waar dit vandaan komt? Dit hebben ze zelf veroorzaakt! Deze haatdragende mensen zonder enig respect voor wie dan ook! Hoe zo dat nou komen? Doe niet zo simpel! |
Gast |
#569 Re: Re:2011-10-12 23:48Inderdaad! Geen moskee |
Gast |
#5712011-10-12 23:54Slaap lekker allemaal! We gaan ervoor! Samen staan we sterk! NEE!!! Geen moskee! |
Gast |
#572 Re: Re:2011-10-12 23:56Het is echt zo inderdaad! Deze mensen passen gewoon niet in Nederland. Agressief en totaal geen respect voor mens en dier! Wij willen veilig kunnen leven. Een moskee zorgt voor ellende |
Gast |
#573 Re: Re: Re:2011-10-12 23:57En dat is geen discriminatie maar een simpel feit! Helemaal mee eens |
Gast |
#5742011-10-13 00:06hoop dat iedereen zich wel kan gedragen morgen,we kunnen wel gaan vloeken en doen |
Gast |
#575 Re:2011-10-13 00:13Ik heb ook gescholden en op deze site gezet maar morgen zullen we ons normaal moeten opstellen. Als we onze zin willen krijgen moet het fatsoenlijk verlopen |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
768 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
252 Gemaakt: 2024-12-21
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5503 Gemaakt: 2024-11-15
Respecteer de euthanasiewet
7794 Gemaakt: 2024-11-02
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
627 Gemaakt: 2024-12-11
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
128 Gemaakt: 2024-12-18
Pumptrack in joure
121 Gemaakt: 2024-12-19
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
120 Gemaakt: 2024-12-13
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat chinastraat leven!
5426 Gemaakt: 2024-11-26
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65260 Gemaakt: 2023-01-17
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
561 Gemaakt: 2024-11-20
Kingsland Waardamme moet Blijven!
379 Gemaakt: 2024-11-29
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
150 Gemaakt: 2024-12-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22372 Gemaakt: 2020-06-30
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3484 Gemaakt: 2024-04-23
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1169 Gemaakt: 2024-11-09
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1759 Gemaakt: 2024-10-23