VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!

Gast

/ #2228

2015-06-05 21:21

Ik woon dichtbij de kust en ik wil graag dat wij in de toekomst een land overdragen aan onze kinderen waar zij zich thuis voelen. Een zee die het aanzicht biedt van een industriegebied, waar de horizon is vervuild met talloze molens die het uitzicht negatief beinvloeden voor vele tientallen kilometers is niet het land waar ik trots op kan zijn en wil doorgeven aan onze nazaten. Daarbij wil ik niet alleen in het buitenland kunnen genieten van ongerepte vergezichten die wij toch al niet veel in Nederland hebben. Daarbij wordt het strand van Nederland voor binnenlandse en buitenlandse toeristen en bewoners onaantrekkelijk. Om trots op onze kusten te blijven moeten de molens verder uit de kust op zeker 40 kilometer.als dat de overheid meer geld kost, dan is dat maar zo. Ministers en ambtenaren moeten burgers dienen en niet andersom, als zij vinden dat iets meer geld kost, dan moet dat ook maar eens voor lief worden genomen. Daarbij kan men niet terzijde schuiven dat er indirect veel geld verloren gaat door een afstotelijke kust