Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

de Blije buurman

/ #1532 Begeleidingscommissie ??????

2011-11-14 22:13

Wat betekend dit eigenlijk? Dat vroeg ik me af toen ik de brief in de bus kreeg ondertekend door onze surrogaatwethouder F.J.M. Speel lid van de aaibare Poedelpartij (voor de leken CDA) welke onder de Holding List, Leugen en Bedrog (ook wel Gemeente Zoetermeer genoemd) is geschaard.

De betekenis is het volgen van de processen en zo nodig bijsturen in deze welke voortkomen uit een besluit en er zorg voor te dragen dat het besluit welke is genomen tot uitvoer wordt gebracht. Met andere woorden, het besluit is genomen en er zorg voor dragen dat de bewoners welke het niet eens zijn met het besluit tot inkeer komen. Ook....die bewoners peilen die wel eens tot onrust kunnen zorgen en deze in kaart brengen. Peilen wat er gebeurt in de wijk en de verraders zijn de bewoners zelf zonder dat zij dit zelf beseffen.

Kom nou toch zeg......een begeleidingscommissie. Waar is de inspraakcommissie dan gebleven? Niet, geen inspraak, wel over een speeltuintje maar niet over een ingrijpende gebeurtenis in de wijk. Meneer Speel vertel eens..hoe zit dat nou met het handhaven van de Flora en Faunawet voorafgaande en tijdens de bouw van dat etablissement bij het Noord Aa? En uhhh met al die waterbuffers die er nog moeten komen? De bouw van woningen waar al dat groen voor moet wijken? De Mormonentempel? Die prachtige tikkende tijdbom oftewel de Co2 leiding die dwars en door de wijken van Zoetermeer heen loopt en wat veel bewoners niet eens weten? Nog slapeloze nachten gehad van Sterigenics? En er staan nog veeeel meer van dit soort ingenieuze plannen ons te wachten. Uitgevonden onder de leiding van Emmens en van Nood. Meneer Speel, aaibaar lief poedeltje van meneer Emmens en meneer van Nood. Als ik u was meneer Speel zou ik eens ruggengraat tonen en deze beide heren de rug toe keren. Maar dat mag niet hé men zal nimmer God de rug toekeren want anders kan men de Satan verwachten. Ik zeg nu niets wat niet mag...het is de Bijbel. Niet Emmens en van Nood zijn uw God maar de bewoners. En hen keert u de rug toe dus u kunt de Satan verwachten en niet 1 het zullen er wel wat meer zijn denk ik. Helaas kunt u er niets aan doen, daar bent u veel te zwak voor. U zit al zo diep in het proces meegezogen, overigens bent u niet de enigste hoor, het merendeel van de raad en het bestuur kan u ik vertellen. Zo diep erin gezogen dat blijkbaar niemand het lef heeft om hier uit te stappen zonder dat men zichzelf in diskrediet brengt het is bijna politieke zelfmoord.
Dit hele gemeentebestuur is een grote politieke zelfverrijking voor degene die erin zitten. Fraude, belangenverstrengeling, leugens, gemanipuleerde cijfers. Lekker makkelijk hé Zoetermeer. Het is toch een slaapstad, bewoners zijn hier om te slapen en meer niet.

Bij deze roep ik iedereen op om zich aan te melden bij de begeleidingscommissie. Ik denk dat we dit collectief moeten doen. Er zijn 2000 handtekeningen. Alleen gaan we het politieke bestuur van de Holding List, Leugen en Bedrog begeleiden naar een enkeltje UWV. En dit zal niet gebeuren want daar is heel die commissie niet voor bedoeld.

Er schuilt nog een gevaar...het is nml een hele geraffineerde truc dat opzetten van de begeleidingscommissie. Wie niet komt heeft geen recht van spreken en spreekt men wel maar zegt het verkeerde dan doeken ze de hele handel weer op onder het mom van ...met de bewoners is geen land te bezeilen want die zijn alleen maar tegen.
Alvorens er een begeleidingscommissie opgesteld wordt is het niet meer dan doodnormaal dat, voorafgaande die weg in te slaan, er eerst inspraak plaats vind van de bewoners.
Dus zullen we daar maar mee beginnen? Dit noemen ze toetsing draagvlak van omwonende. Meneer Emmens, meneer van Hoofd en het poedeltje van beide heren Speel(tje) dit staat in de grondwet!