Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Quoted post


Gast

#77 Re: nuchter

2015-02-16 11:42

#76: - nuchter 

Dit moet zowat de meest hypocriete post zijn uit de hele lijst.

Niet oordelen over mensen, maar dan wel insinueren dat het stadsbestuur een referendum zou vervalsen, en het oordeel vellen over "individualisme" en "egocentrisme".

Het is de strategie die het actiecomité al van dag 1 volgt. Omdat ze beseffen dat de kaarten nu anders zijn geschud dan 9 jaar geleden. Dan maar doen alsof het allemaal opgezet spel is en dat er dingen worden vervalst.

Er hangen amper zwarte vlaggen op, mensen klagen wel maar beseffen dat er iets grondig moet veranderen. Iedereen beseft het, behalve het actiecomité.

Het is een ZALIGHEID om rustig met je buren een praatje te kunnen maken, om veilig te kunnen fietsen, om rustig je straat te kunnen uitrijden op weg naar je werk en niet tussen het sluipverkeer in de file te moeten staan. 

Reacties

Buurtbewoner Frans Halsvest

#101 Re: Re: nuchter

2015-02-18 21:00:56

#77: - Re: nuchter 

 Wij zouden ook zeer blij zijn om rustig onze straat uit te rijden maar hoe lang zal het nu gaan duren eer je van de Frans Halsvest de brug zal kunnen opdraaien nu een heel deel sluipverkeer voorbij onze deur komt?! Toch bedankt en veel genot aan zij die nu in de rustige straat zitten!!

Een ontevreden buurtbewoonster.


Gast

#215 Re: Re: nuchter

2015-03-08 16:18:30

#77: - Re: nuchter 

 Gisteren ben ik ei zo na van mijn fiets gereden in mijn (nijverheid)straat die nu enkel richting is en zogezegd 30km zone. De chauffeur trok zich noch van mij, noch van de snelheidsbeperking iets aan.

Zelf sta ik nu dagelijks de ring van Mechelen te vervuilen.

Stellen dat de mensen van het actiecomité egoisten zijn, is een brug te ver..

Niemand zegt dat er niets moet veranderen. Maar deze radicale 'oplossing' is een probleem en géén oplossing. Alleen voor wie vóór de  spoormuur woont is het rustig en aangenaam geworden.

Voor wie erachter woont is het bij momenten doffe ellende.