Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#1139

2015-11-15 01:10

Toch vreemd dat al die schietpartijen in Brunssum niemand bang schijnen te maken, terwijl half Brunssum en omstreken al in zijn broek schijt voor dingen die nog nooit in Brunssum of omstreken gebeurd zijn door mensen die nog nooit in de buurt van Brunssum zijn geweest.


Maar ja, alleen hersendoden denken dat slachtoffers van terrorisme zelf terroristen zijn.

Reacties

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1142 Maar dit is ook Brunssum:

2015-11-15 02:20:37

#1139: -  

 

Brunssumse start bloemenactie voor uitgejouwde vrouw

Geplaatst opdonderdag 22 oktober 2015 - 19:54
 
Irene Plas uit Brunssum besloot spontaan in actie te komen toen ze zag hoe Dasja Abresch werd uitgejouwd in Steenbergen omdat ze opkwam voor vluchtelingen.

Ze startte een actie om haar een hart onder de riem te steken, door een bos bloemen te sturen. Inmiddels heeft ze al ruim 125 euro bijeen, genoeg om meer dan een bos rode rozen te kopen. 

Als christen en CDA-lid ziet Plas het als haar plicht op te komen voor mensen die in de verdrukking dreigen te komen, zegt ze in de Limburgse kranten.

Lees vrijdag meer in Krant Digitaal(link is external) (editie Parkstad).

OK, we doen nu een rozenactie voor die dappere mevrouw. We hebben al 5 euries, maar ik wil een MEGABOEKET voor deze dame. DM me je bijdrage>

— Irene (-at-Limwierde) 21 oktober 2015

 

Bron


Gast

#1145 Re:

2015-11-15 06:48:04

#1139: -  

 Nee wat in Brunssum is gebeurd heeft te maken met criminaliteit. Ik ben geen crimineel dus ook niet bang. Voor de vluchtelingen ben ik niet bang, wel de terroristen die ertussen kunnen zitten want dat gaat om " ongelovigen" wat ik ook ben en is dus ook tegen mij gericht.