Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1257

2015-11-16 10:31

Knettergek

 

Dankzij de immer alerte twitteraar Rob van Kan (@EdgeOfEurope) werd mijn aandacht getrokken door de volgende tweet van Martin Bosma, die zoals u weet het veronderstelde brein is van de PVV: https://twitter.com/Martinbosma_pvv/status/665923850287366144. Voor de volledigheid moet ik er nog bij vermelden dat deze tweet heel smaakvol daags na de aanslagen in Parijs is geplaatst.

Gaat u er even rustig voor zitten, open de link en laat de boodschap van Martin Bosma op u inwerken. Wat zien wij? Een foto van Sinterklaas die wordt geflankeerd door een stel blije kinders. Commentaar van Martin Bosma: ‘Amsterdam vandaag. Geen kruis op zijn mijter. Buigen voor de islam.’

Ik weet niet hoe het u vergaat, maar ik viel toch echt zowat van mijn stoel en ik ben zo onderhand best wat onzin en kletskoek van mafklappers gewend. Zeg nou zelf: tien jaar geleden zou een zorgzame verpleegster in een psychiatrische inrichting Martin over zijn bol hebben geaaid, hem nog een valiumpje hebben toegestopt en hebben gezegd: ‘Rustig maar Martin, niets aan het handje. Het zit allemaal in dat koppie van je, jongen.’

Maar de tijden zijn veranderd. Nu zit zo iemand in de Tweede Kamer voor een partij die virtueel de grootste van Nederland is.

Ik vraag mij tevens af wat de al dan niet virtuele PVV-stemmer nu van zo’n bericht vindt. Zou althans een deel daarvan nu ook niet denken dat het misschien toch niet zo’n briljant idee is om dit soort mensen aan de macht te brengen in ons land? Dat mag je toch hopen. Anders moet je toch bijna wel aannemen dat er sprake is van een massale, raadselachtige vorm van hersenschade bij een groot deel van de voorheen toch als nuchter bekend staande Hollanders.

Ik stuitte ook op tweets van PVV-aanhangers die zich blijkbaar al zitten te verkneukelen op een soort bijltjesdag annex nationale kaalscheer- en opknoopdag, op het moment dat hun held Geert daadwerkelijk aan de macht komt. Als je deze types mag geloven worden op die dag alle ‘linkSSen’ thuis opgezocht door knokploegen teneinde korte metten met ze te maken. Nu zijn ook dit soort uitlatingen natuurlijk allang geen nieuws meer, want op PVV-sites op bijvoorbeeld Facebook word je bijkans doodgegooid met gaskamers, vliegtuigen van waaruit vluchtelingen in zee moeten worden gegooid, touwen waaraan ze moeten opgeknoopt, boten die tot zinken moeten worden gebracht en dergelijke, en vrijwel altijd geldt dat dan ook voor tolerante, vredelievende medemensen die deze vluchtelingen wél hulp willen bieden, en die door de fans van Geert steevast worden aangeduid met termen als ‘linkSSe fascisten/nazi’s/landverraders/etc.’

Het is wel duidelijk wat deze PVV-stemmers van hun grote leider Geert verwachten zodra deze zijn intrek in het torentje heeft genomen: een bloedbad van ongekende proporties waarbij alles wat islamitisch, Pools, Roemeens, Bulgaars, Marokkaans, links, D66-stemmer, Europeaan en/of anti-zwarte piet is wordt kaalgeschoren, uitgeroeid en/of weggejaagd, waarna alle binnen-, buiten-, boven- en ondergrenzen van Nederland en Europa door Geert hoogstpersoonlijk hermetisch worden afgesloten, waarna Martin Bosma een ministerie van Sinterklaas en Zwarte Piet opricht, zodat een land overblijft waarin de PVV-stemmer ongestoord door elementen van buitenaf in volledige vrijheid van meningsuiting kan leven en zijn geloof in Sinterklaas (mét kruis op de mijter) en Zwarte Piet kan belijden.

Weet u wat ik denk? Ik denk, en dan gebruik ik een woord dat Geert zelf ook nogal eens gebruikt, dat Geert en Martin en hun hele fanclub KNETTERGEK zijn geworden. En dan ga ik mij nu snel wijden aan het bouwen van een schuilkelder waarin ik mij zonodig kan verschansen. Want Geert en zijn volgelingen maken me zo onderhand nog banger dan de horrorterroristen van IS, Al Qaida en Boko Haram bij elkaar.

Reacties


Gast

#1260 Re:

2015-11-16 10:34:18

#1257: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS -  

 Lol mooi opinie stuk en wederom vooral niet Haatzaaiend.