Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1880 Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-22 15:36

"Zet ze maar apart", want ze hadden best hun paspoort uit die puinhoop kunnen halen. Konden ze bij de Twin Towers en in Parijs ook: puntgave paspoorten vinden uit ontplofte vliegtuigen en van mensen die zichzelf opbliezen. Wel alleen maar van de daders. Dat wel. Niet van de slachtoffers. Dat dan weer niet.

Reacties


Gast

#1883 Re: Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-22 15:44:57

#1880: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers! 

 Ja dat zeg ik kan best bij een paar zo zijn, maar denk je echt dat die mensen pas komen als hun huis is opgeblazen???! Dan hadden ze ook het geld voor de overtocht niet meer!


Gast

#1896 Re: Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers!

2015-11-22 20:14:17

#1880: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Wat nou vluchten… dat ze zich niet aanstellen, die gelukzoekers! 

 Kijk dit bedoel ik nu de hele tijd. Ik zeg iets over de paspoorten en jij maakt er dit weer van dat ze bij een bom op hun huis moeten zoeken naar een paspoort. Bullshit. Zal best bij sommige zijn heb ik gezegd, maar als jij in oorlog leeft heb je je vluchtplaats echt wel klaar liggen en niet je paspoort verstopt in een berg papieren.