Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#789 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 15:24

#787: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nee hoor. Jij had al angst voordat de regering zo massaal vluchtelingen "binnenliet". Jouw angst is ook niet voor de vluchteling, maar voor de moslim.

De enige die erop voorbereid kon zijn dat dit zou gaan gebeuren is degene die de oorlog ginds begonnen is. En, zeker, je mag de regering verwijten dat ze beel te lang erop vertrouwd hebben dat ze het ginder wel zelfzouden kunnen oplossen. immers, in eerste instantie hebben we de burgeroorlog gewoon laten gebeuren en IS gewoon hun gang laten gaan. En de vluchtelingen werden toch massaal in de regio opgevangen, hoeven wij toch niets te doen? Artsen zonder Grenzen en het Rode Kruis gaan vanzelf wel, wij geven wat geld en dan is het toch goed? Die lakse houding mag je de regering verwijten, ja, want een blinde kon dit zien aankomen.

Nee, ik denk niet dat het alleen maar uitkeringstrekkers worden, extreem rechts zegt dat. Die zeggen toch dat ze hier komen voor het gratis geld, de gratis zorg en de gratis huisvesting?

Of ik denk dat het voornamelijk hoogopgeleiden zijn? Niet noodzakelijker wijze. Die hier naartoe (kunnen) komen, zijn die met genoeg extra geld (ewant die kunnen de mensensmokkelaars en de bootjes betalen, de anderen niet) en dat zijn niet alleen de hoogopgeleiden.

Het is geen competitie tussen uitkeringsgerechtigden en vluchtelingen. IEDEREEN die hulp nodig heeft moet geholpen worden.

Reacties


Gast

#793 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-12 15:41:14

#789: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 hahaha nee hoor genoeg moslim vriendinnen, maar die doen aan ramadan en drinken en romen niet en verder zijn ze zoals jij en ik bijna dan thuis leven ze ook iets anders. Ik ben niet bang voor moslims. Ik ben bang voor moslims die Allah boven alles stellen. En degene die hun leefwijze van daar hier door peren ondanks alles. Precies iedereen die hulp nodig heeft en dat zijn de echte vluchtelingen die niet meteen verwachten dat ze bier komen en alles is geregeld. Ze hebben geen geduld ondanks dat ze veilig zijn. Nee het is geen pretje weinig privacy en veel op elkaar, maar dat is berekend hoeveel er samen kunnen blijven. En dan ben je blij en wacht je af