Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Anonymous

#1234 Re: Re:

2015-11-16 09:55

#1229: - Re:  

 Je zegt één ding goed: "Ik lees de dingen die ik geloof wat in mijn straatje past."

Precies. Jij leest alleen maar wat jij wilt geloven. Al het andere is volgens jou onzin.

Ik merk op dat wat jij onzin noemt onderbouwt is met argumenten, uitgelegd en zo goed mogelijk aangetoond wordt. Alles wat jij hier aandraagt zijn alleen maar beweringen. Niks geen uitleg, niks geen argumenten, niks geen bewijzen.

Jouw bronnen, zoals een EJ Bron, zijn opiniepagina's. Dat heeft niets met feiten te maken, maar alles met opinies. Begrijp je het verschil niet?

"Creëer daar bij Syrië een veilige plek voor die mensen"

Waar? Ergens in een van de buurlanden? Zo van: "Hé Jordanië, schuif eens een eindje op, want we willen hier een plek voor ander mensen maken!"? Of wilde je dat in Syrië zelf doen, waar die mensen juist vandaan proberen te komen, waar die burgeroorlog woedt -weet je nog wel?- en waar IS landje veroveren aan het spelen is -weet je nog wel?-.

En ja. droplul, er zitten nogal wat Irakezen en Iraniërs in Nederland. Zoek toch een keer iets op als je het niet weet, maar ga niet gewoon wat roepen. Dat doet die haatpruik al luid en vaak genoeg.

Reacties


Gast

#1236 Re: Re: Re:

2015-11-16 10:09:33

#1234: - Re: Re:  

 Bron graag 


Gast

#1245 Re: Re: Re:

2015-11-16 10:17:44

#1234: - Re: Re:  

 ja ik geef het toe jij blijkbaar nog steeds niet. 

Er zijn nog steeds plekken in Syrië waar ze een veilige plek hebben. Er hoeft niks geschoven te worden, want het is tijdelijk. Of ga je me nu vertellen dat de oorlog altijd blijft. IS wint en Syrië geen Syrië meer gaat zijn? De armere mensen die niet kunnen vluchten mogen wel dood? Of gewoon veiligheid op een plek in Syrië voor de arme en rijke creëeren 


Gast

#1252 Re: Re: Re:

2015-11-16 10:22:19

#1234: - Re: Re:  

 ja dat weet ik ook dat er Irakezen en Irakezen hier zitten, maar niet alleen hier. Er zijn er nog genoeg daar