Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Anonymous

#1435

2015-11-17 14:45

 En waar heb ik dát dan gezegd? Jij blijft gewoon doorgaan met mensen woorden in de mond te leggen die ze nooit gezegd hebben. Vind je dat zelf normaal?!? Vind je dat we dat ook bij jou moeten gaan doen?!?

Je liegt wel. Je legt mij woorden in de mond en als ik je vraag om mij te laten zien waar ik dat gezegd zou hebben, kom je met een schimmig lulverhaal ("dingen die hier geplakt zijn"). Als jij niet kunt aantonen dat ik dat gezegd heb, dan moet je je mond houden en niet van die onwaarheden gaan verkopen.

Beweren dat iemand iets gezegd heeft wat die niet gezegd heeft is geen meneing, maar een leugen. Je liegt dus wel. En zeggen dat je niet liegt is dan dus de volgende leugen. Je lijkt Wilders wel.

Reacties


Gast

#1436 Re:

2015-11-17 15:16:51

#1435: -  

 Jij ben hier de leugenaar stinkerd. Gelukkig vindt je het vermakelijk dat er nog mensen blijven tekenen.

Geeft ook meteen een indruk van je motieven wederom.

Zou me niks verbazen als uiteindelijk blijkt dat jij zelf de petitie bent gestart zodat je dit zielige gedoe kunt hoog houden.

En ik ben niet die gast die je nu voor leugenaar uitmaakt dus voordat je je mond weer over hem verder opentrekt, jij bent de leugenaar.

Laat nu maar eens zien dat dat niet zo is.

 


Gast

#1447 Re:

2015-11-17 15:28:51

#1435: -  

 terug lezen kun je toch wel. Jij schreef dat bij de telegraaf geen bron vermeld is. Je kon het dan niet terug lezen. Ik zei waarom terug lezen wat hier al staat. en zet hem in het rijtje van geen stijl powdned.


Gast

#1495 Re:

2015-11-17 18:08:26

#1435: -  

 terug lezen kun je toch wel. Jij schreef dat bij de telegraaf geen bron vermeld is. Je kon het dan niet terug lezen. Ik zei waarom terug lezen wat hier al staat. en zet hem in het rijtje van geen stijl powdned.