Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#2622 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-05 23:25

Snap jij het nu nog steeds niet? Alles wat positief spreekt over islam, moslims en vluchtelingen (wat voor jou allemaal één pot nat is) noem jij gelogen, linkse propaganda of de waarheid verzwegen. Alles wat negatief spreekt over islam, moslims en vluchtelingen neem jij klakkeloos aan.

Ik heb jou in de afgelopen dagen verschillende berichtgevingen laten zien die jij klakkeloos voor waar aannam, maar die zelfs populistische, siggestieve sensatiepers heeft moeten terugnemen omdat ze niet klopten. En evengoed blijf jij alles weerspreken wat positief is en parareren met alles wat negatief is.

Jouw probleem zit in jouw hoofd, niet in de vluchtelingen, niet in de moslim, niet in de islam. Jij hebt een probleem, in de eerste plaats met jezelf.

Reacties


Gast

#2636 Re: Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-06 04:57:37

#2622: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Het ware gezicht van Extreem Rechts 

 dat vind jij. Jij wilt blijkbaar alleen het goede van de mens zien. Ik niet. Ik vertrouw iemand niet als ik die niet ken en dat vind ik alleen maar verstandig. Wat wel zo is, is dat bij zo'n grote groep niet alleen slechte kunnen zitten, maar wat wel zo is, is dat hun normen en waarden heel anders zijn. Dit is een hele andere wereld voor ze. Ja ze zullen met dingen juist blij zijn dat het beter is, maar ook dingen die ze niet zullen accepteren en dan?