Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.


Anonymous

#1101 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 15:18

#1098: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Vraag het Dick Schoof waarom hij wraakacties niet uitsluit en stop met die domme vragen en opmerkingen die werkelijk nergens meer over gaan.


Anonymous

#1102 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 15:19

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1103 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 15:21

#1100: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Jij hebt dat van anderhalf miljard moslims uit eerste hand vernomen? Die heb je snel gehoord.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1104

2015-11-14 15:24

 

 Bij een moskee in Roosendaal is      
 afgelopen nacht geprobeerd brand te    
 stichten. Het gebouw,de grootste moskee 
 in de regio, liep lichte schade op.Er   
 raakte niemand gewond. De daders zijn   
 nog niet gevonden. De politie kan niet  
 zeggen of er een verband is met de     
 aanslagen in Parijs.

Anonymous

#1105 Re:

2015-11-14 15:25

#1104: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS -  

 Obama is de dader. Let maar op.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1106

2015-11-14 15:37

Weet iemand of er ooit nog iets gedaan is met de stemfraude gepleegd door Marcel de Graaff, europarlementariër voor de PVV?


Anonymous

#1107 Re:

2015-11-14 15:41

#1106: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS -  

 Inderdaad niets meer over gehoord. Die fraude was nochtans door Le Pen zelf bevestigd. Maar niks geen "reprimande, schorsing of boete" tot nu toe. Zal ook wel weer bij een "foei" blijven.

Stemfraude leidt in die kringen alleen maar tot verontwaardiging als ze denken dat henzelf schade is toegebracht. Remember de zogenaamde stemhokjesfraude (waar overigens geen enkele aanwijzing voor was) toen de PVV alweer een veel lager aantal stemmen kreeg dan de peilingen aangaven? Toen stond heel Tokkistanië op de achterste benen.


Gast

#1108 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 15:55


Gast

#1109 Re: Re:

2015-11-14 15:59

#1105: - Re:  

 oh en ze gaan snachts bidden natuurlijk. Dan waten veel mensen omgekomen jow


Gast

#1110 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 16:00

#1101: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 oh dus dat weet ook jij niet? Grappig dat jij eens iets niet weet

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1111

2015-11-14 16:04

Er zijn ook heel veel internetpagina's gewijd aan de theorie dat 9-11 door de VS is uitgevoerd. Is dat dan ook wat Amerikanen geloven?

En wie zegt dat die Facebook-pagina's wel door moslims zijn aangemaakt? Iedereen kan net zoveel pagina's maken als hij wil, jij ook, waaover dan ook en onder welke naam dan ook. Misschien waren die pagina's die jij gezien hebt wel van de VS, die willen dat jij gelooft dat dat is wat moslims denken.

Gelukkig is alles wat je op internet leest waar. Zeker als het op pagina's staat die iedereen gratis en voor niks aan kan maken.


Anonymous

#1112 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 16:06

#1110: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Het ging er toch over dat Dick Schoof dat gezegd had? Als je dan wilt weten waaróm hij dat gezegd heeft, dan moet je dat hem vragen. Dat heeft niets te maken met wat ik wel of niet weet. Draaikont.


Anonymous

#1113 Re: Re: Re:

2015-11-14 16:07

#1109: - Re: Re:  

 Vreemd dat jij meteen veel slachtoffers wil.

Wie 's nachts een moskee in brand steekt, wil dat die moskee afbrandt. En die doet dat 's nachts, omdat hij te laf is om dat overdag te doen. Draaikont.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1114

2015-11-14 16:09

Nederlandse moslims veroordelen aanslagen Parijs

VANDAAG, 16:33

Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) veroordeelt de aanslagen in Parijs in scherpe bewoordingen. Het CMO spreekt van "barbaarse, laffe, onmenselijke terreuraanslagen tegen de Franse samenleving en in feite de gehele mensheid."

De organisatie verklaart verder dat de Nederlandse moslimgemeenschap intens verdrietig is en zich verbonden voelt met alle slachtoffers en het Franse volk. Ook roept het CMO op om waakzaam te zijn zodat "deze zieke misdadigers ons niet uit elkaar drijven met hun laffe misdaden."

Ook de Raad van Marokkaanse Moskeeën Nederland is geschokt. "De islam leert ons dat wie een mens doodt, als het ware de hele mensheid heeft gedood. Onze intens medeleven en gebeden zijn bij alle slachtoffers en hun nabestaanden."

De groepering #nietmijnislam noemt de aanslagen "aanvallen tegen de mensheid, mededogen en vrijheid". Volgens de groep zijn de terroristen er op uit om angst te zaaien en zo bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. "Wat er ook gebeurt, we laten angst niet een splijtzwam worden", aldus de groepering.

 

Gast

#1115 Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 16:17

#1113: - Re: Re: Re:  

 het is toch wel erg vind ik dat jij je moet opregen en mij namen moet gaan geven. Ik doe dat niet. Ik probeer te begrijpen wat je bedoelt. Mss heb je gelijk zou ik anders denken als ik wat meer zou lezen zoals jij blijkbaar doet, maar goed ik heb het vertrouwen niet in het goede wat ik lees of in het slechte, omdat je niet weet wat waar is van wie het ook komt. Het slechte geeft mij in elk geval wel angst, niet omdat het waar is, maar waar kan zijn. 


Anonymous

#1116 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 16:20

#1115: - Re: Re: Re: Re:  

 Het goede had je vertrouwen kunnen geven, niet omdat het waar is, maar omdat het waar kan zijn. Glas half vol of half leeg, weet je wel?


Gast

#1117 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 17:02

#1116: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 en om te beginnen is het allemaal goed, tot je slechte dingen hoort, omdat je weet dat het kan en ben je op je hoede. 


Anonymous

#1118 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 17:19

#1117: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Verschil is, dat degene dieuitgaat van het goede een veel gemoedelijker leven heeft.

Als uiteindelijk het kwade waar blijkt te zijn, dan heeft degene die uitging van het goede in ieder geval tot die tijd onbezorgd geleefd, terwijl degene die in het kwade geloofde tot die tijd en erna angst gekend heeft.

Als uiteindelijk het goede waar blijkt te zijn, dan heeft degene die uitging van het goede zijn hele leven onbezorgd geleefd, terwijl degene die uitging van het kwade zijn hele leven angst gekend heeft.

Ik weet wat ik zou kiezen.


Gast

#1119 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 17:25

#1118: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 ja dat is helemaal waar. Helaas krijg je angst niet makkelijk weg


Anonymous

#1120 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 17:46

#1119: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Je angst leren beheersen kun je oefenen. En als het niet zelf lukt dan staan er genoeg therapeuten te trappelen om je daarmee te helpen.


Gast

#1121 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 18:08

#1120: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 haha dat dacht jij een jaar in therapie geweest en toen vroeg ze waarom ik nog kwam ze kon me duidelijk niet helpen. Of ze had er geen zin meer in


Anonymous

#1122

2015-11-14 18:12

En dat was de enige therapeut in heel Nederland?


Gast

#1123

2015-11-14 19:11

Nee, maar als een therapeut er na een jaar pas achter komt dan heb ik geen zin nog meer jaren te verspillen. En mijn angst is bevestigd. 1 van de aanslag plegers is als vluchteling binnen gekomen en geregistreerd en nu geloof jij dat natuurlijk niet, omdat Rutte en Peter r de vries zeggen dat het niet kan. Of is het maar 1 rotte appel geweest en zijn er nu geen slechte meer? Ik denk dat het ergste nog moet komen. Bedankt Merkel en rutte

E

#1124

2015-11-14 19:12

En ach ja 100% garanderen konden ze het ook niet. Gelukkig levert het niet zeker weten maar 127 doden 99 kritiek en 253 gewonden op


Gast

#1125 Re:

2015-11-14 19:55