Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.


Anonymous

#1576 Re:

2015-11-18 16:23

#1569: -  

 Iedereen die lezen kan en zich zo objectief mogelijk een mening wil vormen. Jij dus niet.


Anonymous

#1577 Re: Re: Re:

2015-11-18 16:25

#1571: - Re: Re:  

 Dus als iemand hier niet aan jou vertelt wat hijzelf denkt, dan denkt die helemaal niet? Dat dat een wel heel erg stompzinnige redenering is, kan toch zelfs jou niet ontgaan. Wie denk jij wel dat je bent, dat iedereen zich hier tegenover jou moet gaan verantwoorden? Kansloze mafketel! Zo, heb je mijn mening over jou. Doe er je voordeel mee.


Anonymous

#1578 Re: Re:

2015-11-18 16:27

#1572: - Re:  

 En je hebt echt geen flauw idee wie of wat Bruin II is, hè?

Hahahahahahahaha!


Gast

#1579 Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 16:37

#1574: - Re: Re: Re:  

 Ja en dat geld zijn we nu ook kwijt ze hier op te vangen. Beter dat geld daarheen laten gaan en meer mensen daarop vangen. Nee je lost niet alles op, maar maakt het makkelijker IS buiten te houden. Nu wandelen ze binnen. 11000 zonder papieren 70% mag blijven! Nu gaan ze beter controleren bij de buiten grenzen. Altijd achteraf. Zouden ze nu eens echt wat doen om de oorlog op te lossen en dus niet alleen IS, dan was opvang in de regio geen probleem, dan haden ze makkelijk terug gekunt. Oh en daar lig ik nu niet wakker van, dat jij me dom vind. Jij bent zo met Wilders bezig dat je oogkleppen op hebt voor de rest van de politiek. Nee die zijn echt goed bezig geweest de afgelopen jaren dat hebben we wel gezien


Gast

#1580 Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 16:41

#1577: - Re: Re: Re:  

 Hahaha wat voel jij je gefrustreerd hoe meer pagina's hoe meer jij gaat schelden. Doe je je zelf dat aan? Op deze domme mensen blijven reageren? Je hoeft me je mening niet te geven. Ik zie dat je die niet hebt. Je kunt alleen dingen plakken en je afreageren op anderen. Daar word ik niet links door


Anonymous

#1581 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 16:44

#1579: - Re: Re: Re: Re:  

 Je maakt het IS makkelijker om er mensen te recruteren. Waarom denk jij dat IS probeert om de vluchtelingenstroom tegen te houden?

Ik ben helemaal niet met Wilders bezig. Jij bent dat, want er is nauwelijks eenbericht van je te vinden waar je het niet over hem hebt.


Anonymous

#1582 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 16:45

#1580: - Re: Re: Re: Re:  

 Haal je nu niet een paar mensen door elkaar?


Anonymous

#1583 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 16:49

#1579: - Re: Re: Re: Re:  

 Altijd achteraf, ja, want een pleister plakken op een wond die nog moet gaan komen, ziet zo raar uit.

Jij zult je ongelooflijk gelukkig voelen in Noord-Korea. Die Kim Jong-Un doet precies wat Wilders roept en jij zo graag wil en zie eens hoe voorspoedig het dat land gaat. Wil je niet emigreren? Ik betaal mee aan het ticket.


Gast

#1584 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 16:59

#1581: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 tja dat krijg je als je op jouw berichten moet reageren en ik al tig keer heb gezegd ik stem niet op Wilders. Dan nog alleen maar stukjes bijna tegen wilders


Gast

#1585 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 17:02

#1581: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 IS makkelijker???? Ze worden gedood door ze nee dat is een reden om de vluchtelingenstroom tegen te houden. 


Gast

#1586 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 17:03

#1583: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 oh een dubbelganger


Anonymous

#1587 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 17:06

#1584: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Voor iemand die er niet op stemt heb je d'r aardig de mond van vol.

En toen helemaal niemand het meer over Wilders had, begon je er zelf maar weer over.

En wat zijn nu weer "stukjes bijna tegen wilders"?


Gast

#1588 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 17:20

#1580: - Re: Re: Re: Re:   Daar word ik niet links door

 Maar wel link.


Gast

#1589 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-18 17:31

#1587: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 het is toch erg moeilijk. Dat de stukjes bijna allemaal tegen Wilders zijn.


Gast

#1590 EXTREEM RECHTS ??? EXTREEM LINKS !!!!!!!!!

2015-11-18 17:59

Die linkse rakker hier begint steeds meer op een pathologische leugenaar te lijken.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1591 Speciaal voor de rechtse kameraden onder ons:

2015-11-18 18:40

Police believe attackers used forged passports to stigmatize refugees


French police secure the perimeter after panic broke out among mourners who paid their respect at the attack sites at restaurant Le Petit Cambodge (Little Cambodia) and the Carillon Hotel in Paris, Sunday, Nov. 15, 2015. (AP/Peter Dejong)

 

Published Tuesday, November 17, 2015 8:56AM EST 
Last Updated Wednesday, November 18, 2015 7:13AM EST

There is evidence the Syrian passport found near the body of one of the Paris attackers is a fake.

Following Friday's deadly assault which left 129 people dead, French authorities found a Syrian passport near the body of one of the perpetrators.

That passport, with the name Ahmad Al Mohammad, was found beside the body of a man who blew himself up outside the stadium where a soccer match was taking place between France and Germany.

RELATED STORIES

In the days since the attack multiple copies of that passport have turned up.

A reporter with England's MailOnline bought a forged Syrian passport with that same name.

Serbian police have also arrested a person carrying the passport in the name of Ahmad Al Mohammad, with all the same identifying details such as age, height, and place of birth.

Authorities believe the passports are all fake, and were forged either in Syria or Turkey. Officials with the European Union agency Frontex, which is responsible for border controls, say the number of people trafficking in fake Syrian passports is rising.

Meanwhile two other bombing suspects have been identified as carrying false Turkish passports.

Islamic State has frequently said one of its goals is to stop refugees from fleeing Syria by any means possible, and tells refugees they are committing "a major dangerous sin" by attempting to flee the war and entering countries where they will be assimilated or integrated into "Christianity, atheism or liberalism."

The group has used photos and video of children who have drowned in its propaganda, telling refugees they are throwing away their "lives and souls" by going to Europe.

Four of the five attackers so far identified were French citizens.

An international manhunt is underway for 26-year-old Salah Abdeslam, who was born and raised in Belgium. Police believe he took part in the attacks with his two brothers -- one of whom is dead, and the other was arrested and later released.

Mohammed Abdeslam later went on television to plead for his brother to surrender to police.

French police are hunting for a second fugitive they say is directly involved in the deadly Paris attacks.

Abdelhamid Abaaoud, who was raised in Brussels, is believed to be the mastermind of the assault. 

 

Bron

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1592 Waar de echte 'Anonymous' voor staat:

2015-11-18 18:41

Anonymous toont hoe je IS online kan bestrijden

 

Het hackerscollectief Anonymous heeft een reeks richtlijnen uitgebracht voor wie wil deelnemen aan de cyberoorlog die de 'hacktivisten' aan de terreurgroepering heeft verklaard. Anonymous heeft sinds de aanslagen in Parijs al 3.800 Twitter-accounts van IS-leden en -sympathisanten uit de lucht gehaald.

De richtlijnen vormen een handleiding-voor-beginners om websites te hacken. Ze werden op een IRC-kanaal gepost dat de groep gebruikt om informatie te delen over #OpParis.

Websites en social media accounts
De gedetailleerde instructies omvatten methodes om aan IS verbonden websites te hacken en hoe social media accounts te blokkeren die aan de terreurgroep worden gelinkt, zo stelt International Business Times.

Anonymous biedt drie soorten richtlijnen: een 'Noob'-gids voor beginners die willen leren hacken, een 'Reporter'-gids die je leert hoe je een Twitterbot opzet voor het opsporen van IS-accounts en een 'Searcher'-gids voor het opsporen van IS-websites. De gids heeft ook instructies om cyberaanvallen uit te voeren op die websites met zogenaamde 'denial-of-service'-aanvallen.

Anonymous voert zijn pogingen op om mensen te recruteren voor hun operaties. Na de aanslag op Charlie Hebdo eerder dit jaar bracht Anonymous al een stap-voor-stap gids uit om IS-gelinkte Twitter-accounts af te sluiten.

"Idioten"
Het Anonymous-lid dat de richtlijnen postte, verklaarde: "Er is genoeg werk, dus begin er maar aan. Als je iets waardevols wil melden, plaats het dan op ghostbin.com en dan kunnen we overleggen wat ons te doen staat".

Op haar beurt daagt IS Anonymous uit en noemt de hackers "idioten". IS heeft intussen haar strijders richtlijnen gegeven om zich te beschermen tegen de cyberaanvallen van Anonymous.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1593 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-18 18:44

De fellowtravellers van Islamitische Staat op Nederlandse bodem

 

Nauwelijks was de inkt van mijn stukje over Halbe Zijlstra droog, of ik kwam dit tegen op internet:

 

Ik zou zeggen tegen Zijlstra: ‘begin de terroristen van eigen bodem, de IS van Nederland zelf, en zij die hen van wapens voorzien maar aan te pakken.’
Politici hebben toch altijd de mond vol over dat tekenen van radicalisering niet vroeg genoeg opgemerkt en aangepakt kunnen worden?
Alstublieft dames en heren politici, aan het werk dan maar en een beetje rap. Jullie krijgen deze figuren, alle 2766 tot nu toe, op een presenteerblaadje aangeboden. Even contact opnemen met Facebook voor de I.P.-adressen en je kan ze zo ophalen.
Facebook wil vast wel helpen want die lui zijn heel begaan met slachtoffers van terreur.

O wacht, ja, nee, natuurlijk, dom van me: dit zijn geen terroristen maar bezorgde burgers wier zorgen je serieus moet nemen en die je erbij moet betrekken. Dit zijn burgers die tegen hun grenzen aanlopen. Burgers die je uitnodigt in je zwetsprogrammas waarvan de scripts zo geschreven zouden kunnen zijn door de social media redacteuren van Islamitische Staat.
Als één van deze tot nu toe 2766 tokkies behorende tot de Nederlandsche polder-IS vandaag of morgen door het lint gaat tegen een vluchteling, een anti-zwarte-piet activist of een islamitische medeburger zijn er een heleboel uit de wereld van politiek, amusement en media medeschuldig.
Het zijn namelijk degenen die dag in dag uit en jaar in jaar uit niets anders hebben gedaan dan mensen ophitsen tegen andere mensen.
Het zijn  inderdaad de fellowtravellers van Islamitische Staat op Nederlandse bodem die bij elke terreuraanslag in de wereld stiekem een vreugdedansje maken.

 

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1594 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-18 18:45

             

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1595

2015-11-18 18:47

IS-aanhangers schakelen over op Telegram om aan Anonymous te ontkomen

 

IS raadt zijn aanhangers aan om over te schakelen naar de populaire berichtendienst Telegram, na bedreigingen door hackerscollectief Anonymous. Dat meldt UK Business Insider. Via Telegram geeft IS naar verluidt tips over hoe aanhangers hacking kunnen vermijden.

Kort na de aanslagen in Parijs verklaarde hackerscollectief Anonymous IS de oorlog, waarna volgens Anonymous meer dan 5.500 Twitteraccounts van IS-sympathisanten werden afgesloten. Om te ontsnappen aan Anonymous raadt IS zijn aanhangers aan om voortaan de berichtenapp Telegram te gebruiken. Een account van IS op Telegram bevat tips in het Arabisch en het Engels om hacking te voorkomen. Zo wordt IS-aanhangers onder meer aangeraden geen links te openen, tenzij ze de bron kennen, en "constant" van IP-adres te wisselen. IS-sympathisanten mogen ook "niet praten met mensen die je niet kent op Telegram" of via direct messages op Twitter. 

De voorbije dagen heeft Anonymous ook persoonlijke informatie van IS-aanhangers gelekt, waaronder hun naam en adres. Ook geeft Anonymous openbare tips voor iedereen die pro-IS-websites wil hacken.

Inmiddels maken veiligheidsdiensten zich zorgen over het toenemende gebruik van berichtenapps zoals Telegram door IS. Dergelijke berichtendiensten zijn volledig versleuteld en quasi onmogelijk om af te tappen. Net zoals bij Snapchat vernietigen de berichten op Telegram zichzelf na verloop van tijd. 

"Er zijn heel wat technologische mogelijkheden beschikbaar vandaag die het veiligheidsdiensten uitzonderlijk moeilijk maken, zowel technisch als legaal, om hen het inzicht te verschaffen dat ze nodig hebben om terroristische activiteiten bloot te leggen", zei CIA-directeur John Brennan maandag nog.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1596 Van het ultralinkse NRC

2015-11-18 19:06

Eén man voorzag wat Wilders miste

Ik kan op dit soort dagen enorm genieten van de gelijkhebbers. Politici die het altijd al wisten. Zieners die al jaren de noodzaak van extra terreurbestrijding onderstrepen. En die andere pleitbezorgers voor extra veiligheid nu lekker wegzetten als waaghalzen uit het naoorlogs verzet.

Dus ik vond het mooi dat Alexander Pechtold gisteren, in gesprek met De Telegraaf (Alexander praat graag met De Telegraaf), terughaalde hoe hij eerder „maanden” vocht om bezuinigingen terug te draaien die Rutte II op AIVD en politie wilde doorvoeren.

„Terugkijkend”, zei Alexander, „vind ik het echt onbegrijpelijk: dat het kabinet in 2012 zo enorm heeft bezuinigd op veiligheid.”

Ik pakte er even het D66-verkiezingsprogramma van 2012 bij, om te zien wat Alexander destijds zélf met onze veiligheid van plan was.

Boeiend genoeg kwam de burgeroorlog in Syrië, begonnen in 2011, er niet in voor. En als je de door-rekening van het D66-programma door het CPB bekeek, viel nog een detail op: D66 wilde een half miljard euro, uh, bezúínigen op veiligheid. Plús een half miljard euro, uh, bezúínigen op veiligheid. Plús een half miljard op Defensie.

De kortingen van Rutte II op de AIVD behoren zeker tot de domste uit de recente geschiedenis. Maar de 65 miljoen die de coalitie van het AIVD-budget haalde, was, ik zeg het maar even, geen kwart van de bezuinigingen op veiligheid die Alexander zelf van plan was.

Nee, dan Geert Wilders. „Ik zeg het al meer dan 10 jaar”, twitterde hij de nacht na de aanslagen. „De islam hoort niet bij ons. Brengt overal geweld en gevaar.”

Dus bekeek ik eveneens even zijn laatste verkiezingsprogramma. Ook geen Syrië. En het CPB plaatste Geerts daadkracht in een nuttige context: óók hij bezuinigde een half miljard op veiligheid én een half miljard op Defensie. Evenveel als Pechtold, zijn favoriete slapjanus. Dit natuurlijk omdat Geert al zolang waarschuwt.

Was er in 2012 dan niemand met vooruitziende blik? Jawel: de SGP van Kees van der Staaij beloofde, stilletjes bijna, als enige, een kwart miljard euro extra voor veiligheid – toen het echt zin zou hebben gehad.

En dit is allemaal oude koek: feitjes uit 2012 die elke kiezer kan weten. Evengoed vermoed ik dat, behalve wat SGP- getrouwen, niet veel burgers hier kennis van hebben.

Dit zegt, vrees ik, vrij veel over hoe wij onze debatten voeren: de politicus die hard genoeg roept dat hij jaren terug het licht al zag, kan vrijwel onweersproken zijn gelijk halen.

Ook als het gelijk er niet eens is.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1597 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-18 19:11

Antigay pastor Steven Anderson: Victims of Paris attacks deserved to die

Antigay pastor Steven Anderson is back and he’s angrier than ever.

In his latest hate speech, the father-of-eight went after victims of the Paris terrorist attacks, who he says are completely to blame for their own senseless murders.

Anderson was talking about one of the attacks, in particular, that happened at the Le Bataclan Theatre, where the band The Eagles Of Death Metal was performing.

“When you go to a concert of death metal, somebody might get killed,” Anderson preached. “You know, you’re worshiping death, and then, all of a sudden, people start dying!”

For those who don’t know, The Eagles Of Death Metal isn’t even a death metal band. The name is satirical. 

Anderson continued: “Well, you love death so much, you bought the ticket, you love worshiping Satan! Well, let’s have some of Satan’s religion come in and shoot you! I mean, that’s what these people should think about before they go into such a wicked concert!”

In the past, Anderson has called for all the “homos” in America to be executed by the government, for President Obama to be murdered, for Caitlyn Jenner’s heart to be “ripped from his chest,” and for all “gay pedophiles” to die of brain cancer, among other things.

Anderson’s comments begin at the 5:45 mark in the video below:

https://www.YouTube.com/watch?v=8TzR3CEk73Q


Gast

#1598

2015-11-18 19:18

#1595: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS -  

 Nou als we nu anonymous hun werk laten doen, kunnen we hier met vluchtelingen in alle rust leven, want heeft het voor IS leden geen zin meer om hier te zijn. Te weinig conmunicatie. 


Gast

#1599

2015-11-18 19:21

Van onze parlementaire redactie


DEN HAAG - De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) heeft genoeg geld om huidige terreurdreiging aan te kunnen. Dat heeft minister Plasterk (Binnenlandse Zaken) woensdag tegen de Kamer gezegd. Parlementariërs hadden veel vragen over of het budget van de inlichtingendienst toereikend is na de aanslagen in Parijs.

"De AIVD heeft de capaciteit die nodig is om te doen wat er moet gebeuren", zegt de minister echter. "Het is op dit moment niet nodig om daar extra budget aan toe te voegen." Plasterk houdt voor dat de dienst nog nooit zo veel budget heeft gehad, nu bezuinigingen zijn teruggedraaid. Het is zelfs verviervoudigd sinds 2000, hield hij de Kamer voor.

De PvdA-bewindspersoon belooft de Kamer dat hij in de ministerraad om extra geld zal vragen voor de AIVD, mocht dat toch nodig zijn. Hij verwacht dat het kabinet dan over de brug zal komen.

Hield hij de kamer voor. M.a.w  hij liegt

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1600 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-18 19:32

"Hield hij de kamer voor. M.a.w  hij liegt"

Jouw conclusie, niet de mijne.