Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Anonymous

#1374

2015-11-16 17:14

Ga voor de aardigheid eens naar http://www.partijgedrag.nl en bekijk daar eens de overeenkomsten in/verschillen tussen het stemgedrag van de PVV en jouw zogenaamde partij de PvdD. Dan zie je dat er toch wel bitter weinig overeenkomsten zijn en er zelfs doorgaans tegengesteld gestemd wordt. Hoe kun je zogenaamd de een stemmen en de andere verdedigen? Hoe kun je zogenaamd op de een stemmen, maar volgens het programma van de ander denken?

Stel jezelf eens wat kritische vragen in plaats van hier de boel te lopen opnaaien.

Reacties


Gast

#1375 Re:

2015-11-16 18:17:21

#1374: -  

 ik naai niks op. Ik geef mijn mening en dat mag in een democratie en al helemaal op een site tegen azc. Dat jij mij als een breivik ziet of een gek die roept dat je 20 moslims mag doden, dan ben jij gek en scheer je alles over 1 kam. Prima is ook jouw mening en die mag je hebben, maar ik mag mijn mening hebben. 


Gast

#1376 Re:

2015-11-16 18:23:57

#1374: -  

 het maakt niet uit op wie je stemt heb ik al gezegd. Ze maken het allemaal niet waar. Dat is waaom zoveel mensen ook niet stemmen. Helaas gaat je stem naar de grootste dan. Partij van de dieren zal niet gaan regeren, maar beter dan pvv PvdA D66 sp groen links en noem maar op. Op 50+ wil ik ook nog wel stemmen.