Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#1752 Re: Re: Re: Re: Re: te

2015-11-21 05:32

#1748: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: te 

 ik toon het je aan en je weet heel goed wat ik bedoel. Zeg ik iets slechts over links, dan is het ja kijk dan naar rechts zoveel erger wat die doen. Het feit dat je je weer oprecht zegt al genoeg voor mij.

Reacties


Gast

#1753 Re: Re: Re: Re: Re: Re: te

2015-11-21 08:56:27

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1754 Re: Re: Re: Re: Re: Re: te

2015-11-21 10:50:12

#1752: - Re: Re: Re: Re: Re: te 

 Ik vraag je juist om het aan te tonen en dat doe je niet. Het enige dat je doet is zeggen  "dat weet je zelf ook" — dat is geen aantonen, dat is je er met een Jantje-van-Leiden vanaf maken. Nee, ik weet het niet. Kan het ook niet weten, want het klopt niet wat je zegt. Daarom vraag ik je juist om me aan te tonen waar jij me van beschuldigd. Maar dat doe je dus niet. Kun je dus niet. Voor de zoveelste keer.

Als je niet in staat bent om te bewijzen dat je beschuldigingen terecht zijn, moet je die beschuldigingen niet uiten. Heel eenvoudig, heel duidelijk, heel normaal.

Jij zegt: "Zeg ik iets slechts over links, dan is het ja kijk dan naar rechts zoveel erger wat die doen". Dat is dus precies niet wat ik doe, maar wat jij juist doet. Ik hou alleen een spiegel voor en laat zien dat rechts geen recht van spreken heeft omdat ze zichzelf ook bezondigen aan datgene wat ze anderen voor de voeten werpen. Je kunt je afkeer niet uitspreken over wat mensen in een asielzoekerscentrum elkaar aandoen als je zelf dat asielzoekerscentrum en haar bewoners met vuurwerkbommen ligt te bekogelen, ruiten ligt in te gooien, auto's in brand loopt te steken, hakenkruizen op muren, ramen en deuren loopt te schilderen, enz..

Je kunt niet partijen, CBS en media beschuldigen van het goochelen met cijfers, als je zelf cijfers verzint, cijfers presenteert die aantoonbaar niet kloppen. Je kunt niet partijen verwijten te weinig te doen aan de vluchtelingenproblematiek als je zelf geen oplossingen aandraagt of alleen maar met oplossingen aankomt waarvan je zelf weet dat die onhaalbaar zijn. Wie zonder zonden is zou eventueel een steen kunnen werpen.

Het grote verschil is, en dat heb ik je wel laten zien, dat de incidenten met asielzoekers vrijwel uitsluitend tegen elkaar gericht zijn en zelden buiten het azc plaatsvinden, terwijl de incidenten van extreem rechts stuk voor stuk gericht zijn tegen de asielzoekers en de centra. Een toch wel heel groot verschil, lijkt mij.

Dus vraag ik je nogmaals om mij aan te tonen waar ik gezegd heb dat vluchtelingen niets fout kunnen doen. Kun je dat niet,  dan moet je je mond houden. Mensen iets verwijten wat alleen maar in jouw hoofd bestaat is verwerpelijk.