Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

het ongezond verstand

#451 Re: Re:

2015-04-27 17:11

#446: een nu gelukkige senior iiii - Re:  

jij kunt gelukkig zijn maar denk eens aan de bewoners van de Nijverheidstraat, Paardenkerkhofstraat en de andere waar nu de stops komen, of al staan.

Als je er dan nog de werken in de toekomst bijkrijgt hoe moeten zij zich voelen dan, of dat het gezond verstand het heeft gehaald daar twijfel ik aan.  Volgens mij heeft het verstand van ikke en een ander kan stikken het gehaald

Gast

2015-04-27 19:21

Dat is wel de schuld van stad Mechelen , aktiegroep noord heeft hier zeker geen schuld aan he sorry hoor !!!

Gast

#453 Re:

2015-04-28 07:03

#452: -  

U ontkent het licht van de zon. AC Nekker-noord dat haar handen in onschuld wast? Laat me niet lachen aub! De betutteling van dit 'comité' blijft aanhouden.

Gast

2015-05-05 06:23

Alé, de stops zijn weg en de zuurpruimen blazen de overwinningsklaroen. (getuige de idioten op FB van het AC) In dezelfde adem beginnen ze dan al terug te zagen en te klagen, wat ze uiteraard het beste kunnen, dat niet alles op een of andere manier 'magisch' is aangepast mbt verkeersborden. Er was vooraf aangekondigd dat dit gefaseerd ging gebeuren...luisteren blijkt moeilijk als het niet om hun eigen goestingske gaat. Maar dat wisten we natuurlijk al.

een tevreden senior

2015-05-08 15:04

Het gezond verstand heeft het gehaald, nu is er eindelijk terug een normaal gepreid verkeer dat is beter voor 63% van deze buurt en zijn alle mensen terug welkom, en de rest moet zich maar aanpassen willen of niet !!!! dat is democratie en geen dictatuur zoals het weken op een stuk was

Gast

#456 Re:

2015-05-09 13:33

#455: een tevreden senior -  

het gezond verstand

De stops staan nu  ergens anders en wij moeten ons maar aanpassen. Spijtig dat ik dat ook niet heb gezegd als de stops onder de bruggen stonden. Ik heb mee geijverd om de stops te laten verdwijnen en als beloning krijg ik ze in mijn buurt en moet me maar aanpassen. De dictactuur zoals u het noemt was voor ons veel beter. Om nu tot op het einde van mijn straat te rijden heb ik de keuze tussen twee gevaarlijke punten om er te geraken.

Dank u wel echt een voorbeeld van ik en een ander kan stikken

Gast

#457 Re: Re:

2015-06-11 14:01

#456: - Re:  

Voor alle klachten wend U tot Marina De Bie dat is de grote boosdoener, en nu begint ze in de buurt van Oude Lierse baan met de mensen den duivel aan te doen