Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug


Gast

#401 Re: Re:

2015-04-03 13:05

#400: - Re:  

 Hou nu toch eens op met zielig doen. De democratie heeft hier zeker gewonnen.  Als de meerderheid voor de afsluiting was, denk je dan dat het stadsbestuur de plannen zou gewijzigd hebben.  Als jullie toch in de meerderheid zijn, waarom doen jullie dan geen acties, waarom hebben jullie dan geen petities.  Simpel ...  je krijgt niet genoeg volk verzamelt.  Als je iets wil veranderen (of behouden), dan moet je je laten horen en niet alles op zijn beloop laten.

De plannen zijn juist gewijzigd omdat er acties zijn gekomen van mensen met gezond verstand, die een beetje verder denken dan hun eigen huisje-tuintje-straatje en die juist wel rekening houden met de toekomst en met de ganse omgeving.  Het mobiliteitsplan werkt alleen in jullie wijk, daar kan je je nog verplaatsen.  In alle omliggende wijken staat alles stil, daar is niets mobiliteit meer.  Dank u daarvoor.

Ik hoop alleen dat de enkel richting aan de GND ook teug open gaat in beide richtingen (met verkeersremmende maatregelen) zodat ik niet meer het slachtoffer moet zijn van al het verkeer dat nu door mijn straat extra komt, bovenop al het sluipverkeer dat er al was. En als ze dat niet doen, dat ze het daar dan ook maar afsluiten, zodat wij ook geen last meer hebben van mensen die uit jullie wijk komen.


Gast

#402 Re:

2015-04-03 15:13

#394: -  

 we kunnen nu eenmaal niet allemaal zo intelligent zijn als jij maar als je dan toch zo slim bent zou ik toch de verkeersregels eens beginnen te leren.

een voetpad is voor voetgangers, een fietspad voor fietsers en de straat voor de auto enz.

 


Gast

#403 Re: Re: Re:

2015-04-04 07:50

#401: - Re: Re:  

sprak de zwarte vlaggen brigade.....

buur

#404 Re: Re:

2015-04-04 07:54

#402: - Re:  

Als deze er alle 3 zijn zijn akkoord, maar dit is het geval in nekkerspoel.

Maarom moet de fietser dan altijd het ondersput delven? Wij zijn meer dan levende verkeerstemmers!


Gast

#405 Re: Re: Re: Re:

2015-04-04 10:01

#403: - Re: Re: Re:  

 En wat is daar mis mee. Ieder zijn manier om zijn mening kenbaar te maken. Jullie hebben toch ook gekleurde vlagjies en affiches gehangen. 

Daarbij, ik heb zelf geen zwarte vlag gehangen en toch ben ik tegen het plan. Dus niet denken dat de mensen voor zijn als er geen zwarte vlag hangt. 


Gast

#406 Re: Re: Re:

2015-04-04 10:06

#404: buur - Re: Re:  

 fietsers hebben nog de mogelijkheid om uit te wijken naar het voetpad, voetgangers kunnen niet meer uitwijken. Zij moeten dus eigenlijk het onderspit delven ! Ik begrijp dat je je veiliger voelt op het voetpad, maar dan ga je dat stukje te voet. Andes ben je even erg als de autobestuursers. 

En daarbij, nog even geduld. Ze gaan daar de komende jaren alles herinrichten. Dan komen er wel overal fietspaden. En de fietsostrade is er ook nog. Voor wie hebben ze die aangelegd denk je ?


Gast

#407 Re:

2015-04-04 14:30

#399: -  

 Je mag die wel weg doen, ma ik ga ze pas weg doen als dit projeckt gedaan is


Gast

#408 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-14 12:36

#405: - Re: Re: Re: Re:  

 Ja, en als de dubbelrichting op GND er niet komt, dan kunnen jullie nog wat eigendom van buurtbewoners gaan afbreken tot jullie,  jullie goestingske krijgen....

een bijna tevreden senior

#409 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-18 18:02

#408: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Als de inwoners van onze wijk hun gezond verstand gebruiken en niet willen blijven onnodige km doen dan STEMMEN ZIJ OP PLAN  B en zijn zij zeker van een veilige en bewoonbare buurt dan kunnen wij gekleurde vlagjes hangen en onze zwarte vlaggen opbergen


Gast

#410 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-19 07:21

#409: een bijna tevreden senior - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Plan B: het plan van de chaos voor de werkende mens. Terug in de file op de Grote Nieuwedijkstraat, gevaarlijk om uw kinderen naar school te brengen, ...

Er is hier in de wijk een groep mensen die alleen maar tevreden is als ze hun eigen goesting krijgen. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken. En ondertussen moet de rest maar uw pensioen betalen, de gezondheidszorg, ... We zullen zien hoe lang die solidariteit nog gaat duren!


Gast

#411 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-19 07:28

#409: een bijna tevreden senior - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 als de inwoners van onze wijk hun verstand gebruiken stemt men tegen de stops in de wijken, waar deze dan ook staan. 

Het is niet omdat de stops verplaatst zijn dat wij ze moeten aanvaarden


Gast

#412 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-19 17:34

#410: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

ondertussen uw straten afsluiten en enkel richting maken waardoor al het verkeer door onze straten komt, waar ook een school is en waar het dus voor onze kinderen nog gevaarlijker wordt. Daar lig jij niet wakker van zeker. Als jouw kinderen maar veilig zijn. Wie is er dan egoïst ? Wie denkt er dan van ikke ikke ikke en de rest kan stikken ? 


Gast

#413 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-20 14:06

#412: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Misschien kunt ge daar dan actie tegen voeren, om die school veiliger te krijgen. Maar nee, daar zijn de mensen te lui voor tenzij het gaat om actie gaat zodat ze met hun luie *** overal door kunnen blijven racen.

En ondertussen maar mensen verdrinken in de MIddelandse zee, mensen in België meer en meer in de armoede worden gedreven, ... Nee, daar komt men niet voor op straat. Maar voor een paar palekes, daar is het kot te klein voor.

Waar de bende egoïsten zit, das wel heel duidelijk.


Gast

#414 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-21 13:57


Gast

#415

2015-04-21 15:13

In ieder geval mensen DENK AAN UWE PORTOMONNEE EN STEM VOOR PLAN BBBB of op termijn zal het je spijten


Gast

#416 Re:

2015-04-21 15:16

#415: -  

 Volledig mee eens dus gebruikje verstand en STEM OP DEN B


Gast

#417

2015-04-21 18:54

antwoord op nr 410 ik denk dat u het plan B niet snapt, laat het zeker eens zien aan iemand met een klare kijk op deze zaak en zal U misschien wel toegeven dat plan B wat wil zeggen een veilige en bewoonbare buurt met versmallingen op GND en moet ge geen schrik hebben voor de schoolgaande kinderen want  dan moeten de  auto's wel trager rijden en zijn er minder files op Nekkerspoel en op de vesten en minder verbruik van brandstoffen en ook minder vervuiling dat willen de groenen toch ? dus gebruik je gezond verstand en kies B en iedereen heeft er baat bij denk aan je portemonnee en kies plan B


Gast

#418 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-21 19:53

#413: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Van jouw reactie moet ik toch echt lachen. Je kan je opmerking ook omdraaien. Er verdrinken mensen op de Middelanse zee en jij maakt je druk om auto's in je straat. Ik moet niet door je straat racen, ik kom daar zo goed als nooit met de wagen maar wel dagelijks met de fiets om te gaan werken.

Ik moet geen actie voeren om onze school (Dijkstein) veiliger te maken. Daar is al het mogelijke al gedaan (behalve paaltjes zetten) door de gemeente. De parkeerplaatsen voor de deur in de Meidoornstraat zijn weggenomen om een fietspad te kunnen aanleggen, er is een zone 30 voor de school, er zijn wegversmallingen aangebracht en er staan dagelijks mensen om de kinderen veilig te laten oversteken. En heeft er daar iemand geklaagd om zijn verloren parkeerplaats ? Ik dacht het niet. Heeft daar iemand gevraagd om de straat af te sluiten zodat al het verkeer door andere buurten moet ? Ik dacht het niet.  Hebben ze daar hun problemen naar andere buurten verschoven ? Ik dacht het niet. 

Het is juist door het extra verkeer dat het er onveiliger wordt. Boven het sluipverkeer dat er al was, komt nu jullie extra verkeer erbij. Qua egoïsme kan dit wel tellen. 

Willen jullie parkeerplaatsen opofferen om een fietspad aan te leggen of wegversmallingen te plaatsen? Willen jullie een zone 30 invoeren of enkel richting om het veiliger te maken? Blijkbaar niet want dat moeten jullie een deel van jullie comfort opgeven. Geen parking meer voor de deur ... dat kan toch niet zeker !!!

Jullie mogen door jullie wijk en de omliggende wijken rijden maar niemand mag doorjullie wijk rijden. Kom me dus niet vertellen dat wij egoïsten zijn.


Gast

#419 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-22 13:47

#418: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ik ben blij dat je kan lachen, want al dat verzuurde gedoe heeft lang genoeg geduurd.



Gast

#420 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-22 14:56

#419: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Och...binnenkort kunnen ze terug overal door met hun wagentjes en dan kunnen ze ipv blij te zijn, weer beginnen zagen dat er teveel verkeer voor hun deurtjes passeert. Enorm vermoeiend is dat...

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-04-22 20:42



Gast

#422 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-23 09:20

#413: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Stop toch eens met "racen" te gebruiken in jullie argumenten.  Als het er zo druk is als jullie beweren, hoe kan je daar dan racen.  Je moet eens kunnen kiezen welk argument je gebruikt.  Ofwel is het er veel te druk, ofwel wordt er te snel gereden, maar beide kan niet.

Als er veel verkeer is, kan je aan hoge snelheid mekaar niet kruisen.  Dit zou alleen kunnen als er geen ander verkeer of tegenliggers zijn maar dan kan je moeilijk zeggen dat het er zo druk is.


Gast

#423

2015-04-23 10:18

Alleen maar denken in problemen ipv oplossingen.

Dat is waar het actiecommité voor staat!


Gast

#424 Re:

2015-04-23 11:06

#423: -  

 En wat doen jullie ? Oplossingen zoeken voor jullie eigen wijk en de problemen doorschuiven naar andere straten en wijken. Da's beter zeker ?


Gast

#425 Re: Re:

2015-04-23 19:40

#424: - Re:  

 kansloos persoon.., het gaat u goed!