Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Anonymous

#1026 Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 10:07

#1025: - Re: Re: Re: Je 

Hahahahahaha!

 Welke landen? Vertel eens, uit welk(e) land(en) komen de terroristen die gisteren de aanslagen in Parijs hebben gepleegd. J9j schijnt ze te kennen. De Franse autoriteiten nog niet. En "die mensen", wie zijn dat dan weer?

Ik lees hierboven (en op teletekst): "De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) en de korpsleiding hebben extra agenten opgeroepen om asielzoekerscentra in de gaten te houden uit angst voor wraakacties. Bronnen melden de NOS dat de NCTV rekening houdt met acties uit extreemrechtse hoek." Hoe jij daar dan weer: "Je gaat nu zeggen dat het extreem rechts is geweest?" van weet te maken, blijft me verbazen.

Volgens mij ontgaat jou dus nog steeds dat "die mensen" die hier asiel aanvragen OP DE VLUCHT zijn voor "die mensen" die de aanslagen claimen. Begrijp je wat dat is "op de vlucht zijn voor"? Of zou jij ook alle joden aanklagen voor de oorlogsmisdaden die de Duitsers hebben begaan zeventig jaren geleden? Zo van "die mensen" uit "die landen". Een pot nat, toch?

Weet je, ik ben stiekem toch een beetje blij dat de Engelsen, de Canadezen, de Polen, de vrije Fransen, de Amerikanen, de Russen en wie zo al nog meer dat zeventig jaren geleden NIET hebben gezegd: "en daarbij al jaren is oorlog in die landen. Laat het ze lekker zelf uitvechten". Dan waren jij en ik er nu niet.

Hahahahahaha!

Reacties


Gast

#1027 Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 10:16:26

#1026: - Re: Re: Re: Re: Je 

 Oh jawel 

Wie heeft er dan genocide op de nederlander willen plegen ?

Waarom zouden we er niet zijn ? 

Is pure speculatie

 


Gast

#1061 Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 12:22:10

 #1026: - Re: Re: Re: Re: Je 

 onzin extreem rechts heeft niks in die aard gedaan en daar zijn ze nu bang voor? Echt Krim om extreem rechts met terroristen te vergelijken echt dom. En ja al jaren oorlog in Irak en Iran enz. Bemoei je ermee en je krijgt wraak. Logisch! En je denkt nog steeds dat ALLE vluchtelingen op de vlucht zijn??? Erg goed van vertrouwen ben je